Is toch eigenlijk ook raar om een dier de melk te geven van een ander dier
Ja eigenlijk wel, gewoon niet aan gedacht.
Maar de mens is toch ook een dier? Wij drinken ook melk van een ander dier
Ja, dat is ook raar en onnodig.
Dat is dan ook heel raar, borstvoeding drinken die voor kalfjes bestemd is
Nou mensen hebben ook “gewoon” eigen melk die voor hun kindjes bestemd is haha. Ander soort melk eigenlijk niet nodig idd.
Dat ik mijn chromecast op pauze kan zetten met de afstandsbediening Eindelijk geen geklooi meer met het ontgrendelen van mijn telefoon en dan weer moeten terugspoelen.
Welke tv heb je? Ik ga dit eens proberen met mijn Samsung tv vanavond!
Het is een Sony, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee welk model. Het werkt tot nu toe bij alles (YouTube, Netflix, Disney+ en Videoland). Ik kwam er per ongeluk achter toen ik op de afstandsbediening leunde
Dan werkt het waarschijnlijk ook bij jouw Samsung haha, bij de mijne werkte dat iig ook gewoon
Dat pinguins dit geluid maken? What the actual fuck, lijkt wel een misthoorn
En werkt het?
Dat het laatdunkend is en niet laagdunkend
Dat babababababaran van The Beach Boys over Barbara Ann gaat.
Dat ‘stuffing’ wat ze bij Thanksgiving eten niet hetgeen is wat uit de kalkoen komt, maar iets dat je ernaast eet.
Haha wat is het dan precies? Ik dacht ook dat het vulling van de kalkoen was
@Calypso ja het was vroeger wel dat, maar nu is het gewoon een soort oud brood gerecht met bouillon en wat groenten. Dit is een recept bijvoorbeeld:
En ik kan je vertellen dat het echt niet lekker is
Hahah mijn oma maakt het vaak vegan zodat wij met kerst ook aparte stuffing kunnen eten, maar het is echt niks aan oh en het lijkt op kots, het ziet er echt niet zo smakelijk uit als op die foto’s online.
Toevallig ook door het YouTube filmpje van Acre Homestead? Daardoor kom ik er nu achter