Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Is toch eigenlijk ook raar om een dier de melk te geven van een ander dier :rofl:

4 likes

Ja eigenlijk wel, gewoon niet aan gedacht.

1 like

Maar de mens is toch ook een dier? Wij drinken ook melk van een ander dier :exploding_head:

4 likes

Ja, dat is ook raar en onnodig.

34 likes

Dat is dan ook heel raar, borstvoeding drinken die voor kalfjes bestemd is :sweat_smile:

9 likes

Nou mensen hebben ook “gewoon” eigen melk die voor hun kindjes bestemd is haha. Ander soort melk eigenlijk niet nodig idd.

1 like

Dat ik mijn chromecast op pauze kan zetten met de afstandsbediening :open_mouth: Eindelijk geen geklooi meer met het ontgrendelen van mijn telefoon en dan weer moeten terugspoelen.

Welke tv heb je? Ik ga dit eens proberen met mijn Samsung tv vanavond!

1 like

Het is een Sony, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee welk model. Het werkt tot nu toe bij alles (YouTube, Netflix, Disney+ en Videoland). Ik kwam er per ongeluk achter toen ik op de afstandsbediening leunde :sweat_smile:

2 likes

Dan werkt het waarschijnlijk ook bij jouw Samsung haha, bij de mijne werkte dat iig ook gewoon

1 like

Dat pinguins dit geluid maken? What the actual fuck, lijkt wel een misthoorn

5 likes

En werkt het? :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Dat het laatdunkend is en niet laagdunkend :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Dat babababababaran van The Beach Boys over Barbara Ann gaat.

2 likes

Dat ‘stuffing’ wat ze bij Thanksgiving eten niet hetgeen is wat uit de kalkoen komt, maar iets dat je ernaast eet.

:woman_shrugging:

4 likes

Haha wat is het dan precies? Ik dacht ook dat het vulling van de kalkoen was

2 likes

@Calypso ja het was vroeger wel dat, maar nu is het gewoon een soort oud brood gerecht met bouillon en wat groenten. Dit is een recept bijvoorbeeld:

3 likes

En ik kan je vertellen dat het echt niet lekker is :upside_down_face:

6 likes

Hahah mijn oma maakt het vaak vegan zodat wij met kerst ook aparte stuffing kunnen eten, maar het is echt niks aan :joy: oh en het lijkt op kots, het ziet er echt niet zo smakelijk uit als op die foto’s online.

3 likes

Toevallig ook door het YouTube filmpje van Acre Homestead? Daardoor kom ik er nu achter :exploding_head:

2 likes