Nee haha, andere filmpjes.
Dat een baco niet alleen dit is
maar ook dit
Erg verwarrend als een loodgieter zegt dat hij een baco zoekt.
En dit is dan een Bahco. Maar eigenlijk gewoon een verstelbare moersleutel. Bahco is maar het merk.
Net als Wokkels overigens. Is een merknaam van de chips maar gebruiken we nu ook als vorm naam!
Haha ja een geval luxaflex/post-it/jacuzzi!
Dat er sneeuw was afgelopen weekend???
Ik heb gister precies hetzelfde gehad, super plaatselijk! Ypenburg 2 cm, tot de grens Zoetermeer, maar in Den Haag zelf, vanaf het Malieveld helemaal niks… terwijl ik vlak daarvoor 40 reed op de snelweg vanwege de gladheid.
Heel dom maar ik kom er net achter dat het Pieterpad helemaal van Pieterburen naar de Sint-Pietersberg loopt. Op de een of andere manier had ik alleen het gedeelte in Limburg in mijn hoofd, ik dacht dus dat het veel korter was?
Euh ik wist niet dat er link was tussen Teun vd Keuken en Tony Chocolonely. Hij was initiatiefnemer en naamgever:
Dat quarantaine afkomt van het 40 dagen in quarantaine gaan tijdens de pestepidemie. Had nooit de link gelegd naar “quarant”
Voor wie het net als ik nog niet snapt, quarant betekent 40 heb ik gegoogled
Ik wist dit wel maar elke keer als ik dit feitje lees hoor ik “Teunie Sjeukeuleunie” in mijn hoofd
(ik weet dat het lonely is en niet loney trouwens haha)
Dit doet me denken aan Jantje Beton en ik dacht: oh nee toch. Al was dat wel grappiger geweest dan Jan Stok
Dat aan het wk schaken slechts 2 mensen meedoen. Ik had echt een heel toernooi gedacht, maar het blijken 14 potjes tussen 2 mensen te zijn
Je hebt dus wel een heel toernooi om uit te maken wie 1 van die mensen is, en de andere is altijd de oude wereldkampioen.
Jaja.
Zoals in die kinderserie waarin ze een tekening boven hun bed hingen en ze daar vervolgens over gingen dromen was dit bericht het laatste dat ik gister las en heb ik ZEER UITGEBREID gedroomd over een wereld waar Bob Dylan en een jongen van 12 de deelnemers aan het WK schaken waren, omdat zij de enige waren die de regels nog kenden en zo automatisch de besten waren
Anyway, ik kwam er heel laat achter dat er niet een woord “imput” bestaat met een subtiel andere betekenis dan “input” maar dat ik het gewoon verkeerd uitsprak
Ik realiseerde me twee dagen geleden dat Interpol een afkorting/samentrekking is van Internationale Politie…
Gister dat Sterilon al 4 jaar niet meer bestaat.
Ja het valt nu onder het merk Dettol, of is die variant ook uit de handel?
Je kunt ook voor een generieke variant gaan ( Google Shopping - product niet gevonden ) want de werkzame stof is chlorhexidine
Beetje late reactie haha maar ‘input’ uitspreken als ‘imput’ is niet echt fout hoor, dat heet nasale assimilatie en zo spreken als het goed is bijna alle Nederlanders het uit. Net zoals ‘inpakken’ meestal als ‘impakken’ wordt uitgesproken, maar dat soort dingen heb je meestal niet door als je praat/luistert
Ja, dat spul gaf de Kruidvat medewerkster ook. Maar van Sterilon had ze nog nooit gehoord.
Dat “van de vrachtwagen gevallen” een uitdrukking is voor gestolen/niet legaal verkregen spullen en niet letterlijk goederen betreft die van de vrachtwagen zijn gevallen…