Dat het een trieste bedoeNing is in plaats van bedoeLing. Sinds ik dit weet valt het me op hoéveel mensen dit verkeerd zeggen
Deze kom ik vaker tegen maar wat ik me dan afvraag: wanneer zeg je dit…? Niemand in m’n omgeving gebruikt dit volgens mij. Vroeger wel eens, maar dan altijd op een sarcastiche toon geloof ik.
Oh, ik kom er nu achter dat Musti een jongen is.
In mijn hoofd waren Musti en Nijntje beiden meisjes.
Ik kom er vandaag achter dat Lou Bega ( mambo nr.5 man) Duits is?!? Wtf?
Ik wist niet eens dat Nijntje een geslacht had. Nooit bij stil gestaan, ik vond Nijntje altijd gewoon nijntje
Beetje gendernormatief dat je met een jurk meteen een meisje bent
Haha ja in het kader van de jaren 90 (of wanneer zijn die boekjes geschreven?) Weet ik vrij zeker dat dit niet gender neutraal bedoeld is😂
Edit: @Merel ik ging uiteraaaaaard helemaal niet van het jurkje uit, er staat ‘ze noemden haar toen nijntje’.
Dat Victor van temptation de zoon van (Samson&)Gert is
Toen ik 5 was stond ik daar echt niet zo bij stil hoor Ik keek naar het konijn in de boekjes en de tekst boeide me niet. Later kwam die animatie ook op tv (ik ben 24) en toen ben ik blijkbaar ook nooit echt oplettend geweest
@Applepie Hahaha jaa, maar ik vind hem er ook niet heel erg op lijken hoor. Zou overigens wel plopkoeken met hem willen delen hoor
Jaaa Victor Verhulst
haha close, 1955
HAHAHAHA nou ik had het bijna goed
Ze zijn gewoon tijdloos!
Als iemand zegt: “Wat is het kantoor leuk versierd”, kan ik zeggen: “nou, ik vind het maar een saaie bedoening”
Dat het intro muziekje van de serie ‘Oogappels’ van Queen is. Het kwam mij al ergens vaag bekend voor.
Dat er mensen zijn die met een wimperkruller ook hun onderwimpers krullen. Ik ben al bang als ik boven doe.
Mijn onderwimpers zijn daar echt niet lang genoeg voor.
Waarom zou je dit willen doen?
Dan krijg je van die poppenoogjes