Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Na de 4e zelftest deze week, kwam ik erachter dat het houdertje voor dat plastic ding in het doosje zit.

7 likes

Ik ontdekte dit ook deze week, liep elke keer te zoeken naar dat houdertje haha

Dat als er een infuus geprikt wordt die naald helemaal niet in je ader blijft zitten maar er weer uit gaat en er alleen een plastic buisje (canule) blijft zitten.

4 likes

Zijn heel veel mensen die dit niet weten! Tijdens mn stage in het ziekenhuis waren veel mensen verbaasd en was het voor veel mensen een geruststelling.

Oh hoe werkt dat dan met de vloeistof die in je aderen moet? Hoe komt dat er dan in?

1 like

De canule is hol, een soort buisje. Dus de vloeistof gaat daar doorheen en loopt je ader in

1 like

Dat die zanger van Maneskin pas 22 jaar oud is, ik voel me een beetje een perverseling nu haha

9 likes

Ik gokte hem een jaar of 30 en had het rond Eurovisie gegoogled omdat ik dacht dat er een groot leeftijdsverschil zou zijn tussen de gitarist en hem, maar nee dus. :joy:

2 likes

Ik moet dit wekelijks nog uitleggen aan mensen die onder invloed van drugs zijn haha, echt stressvol. Ik had laatst ook iemand die zelfs teleurgesteld was met hoe kort het buisje eigenlijk is, alsof we een buisje van 10cm z’n arm in hadden gestoken 🥲

5 likes

Dat je met je iPhone toetsenbord ook kunt swipen om te typen. Mijn telefoon is afgelopen week gevallen en ik dacht dat dat ik dode pixels zag toen ik over mijn scherm veegde, maar het was de swipe typefunctie.

4 likes

Oh echt?! Eerst was dat alleen mogelijk als het toetsenbord op Engels stond maar dat is dus niet meer zo? Ik ga meteen kijken.

1 like

Ja sinds de nieuwste update volgens mij!

2 likes

Hallo ik ben wijntje

(Hier moest staan hallo ik ben winnie maar love it dat de swipe functie er wijntje van heeft gemaakt, toepasselijk in deze tijd waarin ik af en toe meer uit wijn dan uit water besta)

18 likes

Hee naamgenoot

36 likes

Dat de cadeautjes die ze op het einde krijgen in Home alone 2 niet van het hotel afkomstig zijn om iets goed te maken maar van meneer Duncan waar Kevin de avond van tevoren de steen door de ruit heeft gegooid van zijn speelgoedwinkel :rofl:

It took me 30 years…

6 likes

Dat de melk uit je borsten niet perse uit het midden van je tepel komt maar uit verschillende plekken van een tepel. :exploding_head:

Misschien tmi

Ik ben nu 33 weken zwanger en m’n melkproductie komt een klein beetje op gang. Als ik nu in m’n tepel knijp dan komt het op allerlei plekken eruit. Dat had ik echt niet verwacht.

17 likes

Ben echt benieuwd hoe dat is na tepelpiercings :flushed: enig idee toevallig?

2 likes

Gek he, net een douchekop :sweat_smile:

7 likes

Hahaha ja, dat is wel de beste vergelijking.

2 likes

A

Een van mijn favoriete cd’s die ik al wel 15 jaar ken en zo vaak heb geluisterd. Kom ik er vandaag pas achter dat nummer 5 gezongen word door Freddie Mercury. En alleen omdat ik tijdens de afwas ineens dacht wooow dit nummer lijkt echt zoveel op bohemian rhapsody. Zou dat nummer hierop geïnspireerd zijn?! Nevermind.

3 likes