Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Ooooh ik hou zó van Barcelona :smiling_face_with_three_hearts: Heb m meteen in mijn hoofd haha

5 likes

Jaa echt een fantastisch nummer! Die uithalen :heart_eyes:

1 like

Het hele album Barcelona is ook zo mooi!

1 like

Ik wel. Het is niet anders, er zijn (mogelijk) een paar melkkanaaltjes geblokt, maar meer niet. De melk komt er niet langs de zijkant uit ofzo.

1 like

Oh fijn om te horen!

Ik heb er echt geen last van (gehad), piercing is al wel oud en lang niet meer gedragen, maar anders zou het ook niet moeten hinderen.

Edit: die borst heeft wat minder melk, maar dat is bij heel veel vrouwen zo (dat 1 borst wat minder melk geeft), en het is geen groot verschil.

Magnum (die van die Hawaii shirts en tv show) heeft een voornaam. Whut? Ik dacht dat hij net als Adele gewoon maar 1 naam had
Serieus…
magnum-pi-tom-selleck_small
DIT IS TOCH GEEN THOMAS?!?!?!

3 likes

Sorry wat??? Komt het ook uit je hoe heet dat, tepelhof of zo? Hoe dan? :joy:

1 like

Nee, alleen de echte tepel. Maar ik dacht dus dat het precies uit het midden kwam, dat is dus niet zo. Het komt overal uit. Bij mij wel 10 plekken tegelijk als ik erin knijp. Een beetje zoals hieronder.

3 likes

Dus bij tepels gaat het een beetje zoals bij een douchekop met water? :sweat_smile:

2 likes

Ja en de ene vrouw heeft ook meer ‘gaatjes’ dan de andere naar sowieso meer dan 1.

2 likes

Dat er in een doos met coronatesten (zo’n grootverpakking) kennelijk ook een controlestokje zit dat altijd positief test. Ik pakte er blindelings één uit de doos om mezelf te testen en was helemaal in shock, want knalpositief. Pas nadat de afspraak bij de GGD was gemaakt en twee andere zelftesten negatief waren, zag ik dat de eerste verpakking er anders uit zag. :sweat_smile:

12 likes

Heh??

4 likes

Ik snap niet dat die aan consumenten geleverd worden, dat zorgt toch alleen maar voor verwarring?

2 likes

Oh wat raar

2 likes

Ja deze had ik dus ook begin December. Mijn stiefvader zit in het onderwijs en heeft dozen vol dus ik had er een paar meegenomen. Er schijnt ook een standaard negatieve in te zitten, maar ik vind het maar raar. Was ook ongemakkelijk uitleggen aan mijn baas toen ik haar een week later er van op de hoogte moest stellen dat ik toen wel echt corona had.

1 like

Doet me denken aan wat Peter Pannekoek vertelde in zijn oudjaarsconference:

3 likes

Hahahhaha shit, respect dat je 10 minuten ging wachten

6 likes

Huh maar als die positieve test in je neus gaat heb je dan niet de kans dat je t daardoor krijgt? Of zeg ik nu iets doms