Ik ging ervan uit dat Barack Obama enig kind was. Maar aan vaders kant heeft hij half broers en zussen en aan moederskant een halfzus en zijn stiefvader is Indonesisch
Die heeft familie op ieder continent
Ik ging ervan uit dat Barack Obama enig kind was. Maar aan vaders kant heeft hij half broers en zussen en aan moederskant een halfzus en zijn stiefvader is Indonesisch
Die heeft familie op ieder continent
Dat kan je uitzetten! Instellingen > Focus > dan welke focus je aan hebt/het voor wilt wijzigen, bijvoorbeeld Niet storen > Focusstatus (onder opties) > en dan deel focusstatus uitzetten. Dan ziet niemand het
Dat er geen bn-er bestaat die Manuel Bosman heet, er is een Broekman en een Venderbos.
Dat ik schijnbaar niet goed tegen mijn verlies kan
Heeeee je rijdt in D. eventer haha
OMG ik wil dit. Hoe stel je dit in?
Als je navigeert op het pijltje drukken, dan kun je kiezen.
Ik kom er nu pas achter dat kaas dat gesmolten is niet ongezonder is dan de ongesmolten versie. Ik dacht altijd van wel, maar heb het nooit opgezocht. (Ja ik heb dat bericht van Radar gelezen.) Heb meteen een tosti gegeten vandaag en staat ook voor de komende dagen op de planning voor de lunch
Hahahah ja het is en blijft 1 plakje kaas dat warmer is besef kwam bij mij toen ook best laat haha
Waar komt dat verhaal eigenlijk vandaan? Ik had een collega die maar 1 keer per week een tosti wilde omdat ze er anders dik van werd (terwijl, het waren gewoon twee boterhammen met 1 plak kaas uit zo’n ijzer, niet eens uit de pan met boter ofzo).
Tosti4lyfe
Misschien omdat kaas letterlijk wat vetter lijkt als het is gesmolten en dat mensen daardoor denken dat het dikmakender is ofzo? Ik hou supererg van gesmolten kaas, vooral als het nog zo juicy is dat er draadjes ontstaan tussen de stukken kaas als je het uit elkaar trekt/een hap neemt haha <3
Hee, dit zag ik vandaag ook voor t eerst. Toevallig!
Ja zoiets zal het wel zijn. Dat vet zit er ook in als het ongesmolten is maar dat geloofde ze niet denk ik (ik heb het wel eens gezegd maar ze bleef erbij).
Love tosti
Ik ken iemand die 15 jaar geleden ww deed en die vertelde dat een tosti meer punten kostte dan een boterham kaas.
Ik snapte het echt niet!! Hoezo?
Maar het zal er wel mee te maken hebben dat ze rekenen met extra olie in de pan.
Of majo! Hmmmmm
Ja ik denk ook dat het met zoiets te maken heeft. Snap er anders niks van, die calorieën komen er niet opeens magisch bij zodra de kaas smelt.
Of omdat je een tosti toch wat dikker belegd dan een normale boterham?
Ja dan heb je meer kcal. Maar waarmee rekenen ze dan. Want 1 op 1 gaat dat niet op lijkt mij.
Nou, zo ver zit je niet naast