Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Dat je een digitale kookwekker als stopwatch kunt gebruiken.

Dan zet je alles op nul en druk je op start/stop en dan gaat die oplopen. Druk op start/stop om te stoppen. En sec. plus min. Intoetsen en alles staat weer op nul.

3 likes

Ha, zie je wel dat die punten dubieus zijn.

1 like

Je moet niet te lekker eten hè

1 like

Ik ben afgelopen week begonnen aan de serie Downton Abbey. Toen ik hier enthousiast over vertelde tegen mijn vriend, kwam ik er achter dat het dus NIET Downtown Abbey heet. Dat laatste klonk me gewoon heel logisch in de oren :sweat_smile:.

41 likes

45 likes

Au, die die voel ik! Hahaha

3 likes

Hahaha ik heb dit ook gedeeld hier, krijg er nog steeds kortsluiting van.

6 likes

Ooo dan zijn we gelukkig niet alleen! :grin:

2 likes

Dat het OV (trein) zo duur is man!!! Ik heb al 12 jaar een auto en gebruik eigenlijk niet echt het OV maar nu wilde ik met de trein naar Amsterdam en dan ben ik enkele reis 18,70 kwijt + 18,70 terug.
Met de auto naar een P+R rijden is veel beter te doen en beter te betalen (wel als je een zuinige auto heb iig). Ik ben helemaal verbaaaasd over deze prijs.

4 likes

Klopt, het is ook duur :(. Als je regelmatig reist, is een NS abonnement echt aan te raden. Kan veel geld schelen!

2 likes

ja love NS weekend vrij, is het geld zo waard

7 likes

@Kees ik ga (gelukkig) niet zo veel met het OV. Maar vind de prijzen serieus shocking zeker als ze mensen willen motiveren om meer met het OV te reizen.
@Panorama dat is een goed idee! Ik ga daar ook nog even naar kijken!

3 likes

Volgens mij doen ze vanwege corona niet meer zoveel van die dagkaartaanbiedingen. Vroeger had je vaak bij de kruidvat of albert heijn voor 15 euro een dagretour

Oh ik kom daar dan ook nu achter. Ik heb altijd begrepen dat het slechter was omdat gesmolten kaas moeilijker verteerbaar was. Eigenlijk nooit onderzocht waarom… meer gegooid op zal wel iets wetenschappelijks zijn waar ik geen verstand van heb, waarbij een formule of iets dergelijks veranderd waardoor je maag dit weer minder kan hebben en blabla. Maar dat is dus niet zo?

2 likes

Dat Shakira een videoclip heeft waarin Rafael Nadal de love interest speelt

En dat dit nummer Gypsy heet en dit een stukje is uit het refrein:
'Cause I’m a gypsy, are you coming with me?
I might steal your clothes and wear them if they fit me
Never made agreements just like a gypsy

11 likes

Haha, wauw, heel veel vragen hierover. :joy:

3 likes

Ik kom er nu pas achter dat de blobfish er eigenlijk helemaal niet zo uitziet als op de bekende plaatjes, maar dat dat komt door het drukverschil omdat ze uit hun omgeving diep in de zee (met heel veel druk) zijn gehaald :frowning_face_with_open_mouth: :cry:
Normaal zien ze er dus zo uit als links op de foto

Zo zielig

33 likes

Neeeee wat sneu!

5 likes

Heel zielig maar zijn hele uitstraling is wel echt een van de betere ‘ik zie er uit zoals ik me voel’

3 likes

Ik had wel eens gelezen dat Romee Strijd (die ik eigenlijk niet ken, behalve de naam) een relatie had met de zoon van presentator Bert van Leeuwen. Maar ik kom er nu achter dat ik al die tijd Bert Kuizinga in mijn hoofd had, om de een of andere reden :sweat_smile:

BERT KUIZINGA
image

BERT VAN LEEUWEN

12 likes