Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Is dit zo? Ik dacht dat alle sirenes in Nederland 2 tonen hebben maar dat de toonhoogte verschilt

4 likes

Dat was vroeger wel zo, maar helaas ze hebben nu allemaal twee tonige :rotating_light:
Hoewel de brandweer klinkt toch nog wat zwaarder vind ik

4 likes

Oh neeee :sob::sob:

4 likes

Dit werd mij ooit ook zo uitgelegd maar ik heb 't nooit kunnen ontdekken.
Ik herken alleen de brandweer, omdat die ‘dieper’ klinkt ofzo.

1 like

Ja maar dat is ook zo, de toonhoogte verschilt echt duidelijk. Luister ze achter elkaar en je hoort het verschil gelijk. Dus het aantal tonen is hetzelfde maar de toonhoogte verschilt wel

3 likes

Dat het vandaag Kankerdag is.

6 likes

Ome Willem is niet dood?

5 likes

En hij gaat zelfs de politiek in!!

Haha lachen in de kamer. Goedemiddag lekkere rakkers van me!

11 likes

@kali let je op

6 likes

Jaa omg daardoor zag ik dat hij nog leefde hahaha

2 likes

Ik keek vroeger weleens Fear Factor en de serie Newsradio en ik kom er nu pas achter dat die Joe Rogan met z’n podcasts dezelfde is van die twee tv programma’s. (Waar die toen dus nog oké was.)

Foto’s

afbeelding

3 likes

Als familiediner fan snap ik echt niet hoe je die twee niet uit elkaar kan houden :grimacing:

2 likes

Wow lekker enrique iglesias smooth lookje van hem bij fear factor

6 likes

Woooooooooow. :exploding_head:

3 likes

Dat je statiegeldflessen gewoon overal kunt inleveren, niet alleen bij de supermarkt waar je ze gekocht hebt.

Daar kwam ik vandaag achter. Na jaren onhandig flessen heen en weer zeulen tussen supermarkten. :sob:

9 likes

Het is volgens mij pas ingegaan sinds juli 2021. Dus je hebt het gelukkig niet al te lang voor niets gedaan. :grimacing:

2 likes

Huh??? Mijn Lidl zegt heel vaak dat een fles niet herkend wordt want zit niet in hun assortiment en dat is dan nog een fles lipton die ik daar gekocht heb :triumph:

3 likes

@Kryptonite Oh dit doet me deugd!
@Spaarlamp Haha ik ging net gelijk mijn ontdekking in de praktijk brengen en mocht van de Lidl-automaat ook geen Hertog Jan flesjes inleveren, maar wel AH huismerk petflessen. Geen peil op te trekken :slightly_frowning_face:

1 like

Ik heb het vandaag toevallig ook voor het eerst geprobeerd gezien ik t vorig jaar een keer ergens las dat dat kon! Heb vrijwel nooit flessen dus niet eerder geprobeerd. Had er nu 3 opgespaard maar alle 3 werden ze geweigerd door het Lidl apparaat :-1: ga het later dus eens bij de AH XL proberen, hopelijk daar meer geluk!

Weet niet hoe het in NL zit, maar hier (DE) kan ik bij Lidl inderdaad bijna alleen bij Lidl gekochte flessen inleveren, maar bij een andere supermarkt (Rewe) wel echt alles. Dus kan ook zijn dat de Lidl gewoon overal dwarsligt :sweat_smile:

2 likes