Klopt! Met glas werkt het nog niet, maar met plastic wel.
@Spaarlamp Dan moet je even met de fles prutsen en dan pakt hij hem, vaak is hij dan een beetje vervormd.
Klopt! Met glas werkt het nog niet, maar met plastic wel.
@Spaarlamp Dan moet je even met de fles prutsen en dan pakt hij hem, vaak is hij dan een beetje vervormd.
In mijn ervaring pakken alle automaten alle 0,5l flesjes maar de andere flessen zijn wel nog merk/winkel gebonden.
Met wat voor mensen werk jij? Hebben die niet wat beters te doen, bemoei je met je eigen.
Dat mijn albert heijn wel gewoon scrocchi verkoopt. Ik borrel al tijden met van die armoedige lucrackers, omdat ik dacht dat er niets anders verkocht werd, maar ik kijk blijkbaar compleet verkeerd.
Ja hier kwam ik laatst ook achter! Ging hiervoor eerst speciaal naar een ah xl maar mijn vaste winkel heeft ze blijkbaar ook in het assortiment. Ze wisselen wel steeds van plek, eerst lagen ze bovenop het schap met voorgesneden fruit en salades, toen bij de pesto en nu liggen ze opeens boven de verse vleeswaren.
Ja ik keek dus altijd bij de chips en crackers, en bij de verste borrelhapjes (waar ook van die kaasvlinders liggen), maar ze liggen schijnbaar helemaal beneden, naast de pastasauzen?
Ik kwam er ook echt achter doordat iemand een pakje scrocchi op een verkeerde plek achterliet, toen dacht ik hey, dus toch!
Oh wellicht dat ik ze daarom ook niet meer kon vinden, dacht dat ze uit het assortiment waren in mijn AH (terwijl het ook een XL is)! Ga morgen gelijk eens kijken!
Kom er nu achter dat er in maart gemeenteraadsverkiezingen zijn. Snapte al niet waarom ik ineens overal verkiezingsposters tegenkwam. Dacht misschien om alvast uit te kijken naar het eind van Rutte IV?
wishful thinking
Nope nu zijn de plaatselijke mensies aan de beurt om te shinen 🥲
Ik kwam er gisteren achter dat het subtract en niet substract is als je het in het engels over aftrekken (in de wiskundige zin) hebt. Kwam zo’n kringeltje onder toen ik het in teams schreef naar een collega, is dat toch nog ergens goed voor
Hahaha bedankt voor deze verduidelijking, anders was het helemaal misgegaan “you want me to subtract your dick? ”
Dat je Rokin (Amsterdam) gewoon op zijn Nederlands uitspreekt. Ik had de -in jarenlang uitgesproken zoals vaccin.
Tja, ik sprak voucher jarenlang verkeerd uit. Sprak het eerder op zijn frans uit
Ik ben het daar ook gewoon niet mee eens. Net als Charlois. Ik weet dat het Rookin en Sjaarloos is, maar mijn hersenen willen het niet accepteren.
pardon?
Ja echt. Je zit in het goede topic blijkbaar.
Huh. Rok-cen?
ja, die ken je wel, van Sting toch
Ohhhhhhja, die meid die haar werk niet mocht doen van Phil. Love it