Oh oeps haha dan heb ik niks gezegd Ik zat aan Bud light enzo te denken, heb het niet goed meegekregen dan denk ik, toen ik daar was.
Ik snap er helemaal niks van wijn is meestal ongeveer 12% alcohol en dan een kleiner glas (125ml ofzo?). Dus komt het dan niet een soort van op hetzelfde neer?
In principe hoort een standaard glas alcohol dezelfde hoeveelheid te bevatten inderdaad. Dus 250 ml gewoon pils, 100 ml wijn en 35 ml sterk bevatten allemaal circa 10 gram alcohol. Alleen in het voorbeeld van @whosthatgirl ga je niet uit van gewoon bier, maar van bier met een hoger percentage alcohol. Dus dan is het in verhouding niet meer evenveel als een standaard glas wijn of sterk.
Ahh oke dus meer gram alcohol bedoel je?
Ja klopt!
Haha nu snap ik hem!
Dat douwe bob geen schaatser is maar gewoon een suffe zanger die graag kinderen verwekt. Nee ik kwam hier niet dit jaar of vorig jaar achter maar wel laat.
Dat larp een afkorting is voor live action role-playing game
Het heeft 26 jaar geduurd vooraleer het in mij klikte dat tankstation Q8 staat voor Kuwait
Ja, I know…
En ik had het ook enkel door, omdat er een factuur binnenkwam van Kuwait Petro.lium International haha
Ik kom er net pas achter dat Job Cohen de filmpjes van de HKU inspreekt bij 2voor12
I was today years old…
Same! En toen had ik even een brainfart en dacht ik oh nee hij is toch dood (en nee ik was niet in de war met held Eberhard) in mijn hoofd is Cohen na z’n burgemeesterschap van Amsterdam zo afwezig dat ik hem al overleden had verklaard
Cohen spreekt ook luisterboeken in. Hij heeft een goede stem daarvoor, vind ik.
Hij is na zijn burgemeesterschap nog een paar jaar actief geweest in de 2e kamer
Bij mij dus 41
Daarop inhakend kwam ik er laatst pas achter dat je het uitspreekt als lambersjee in plaats van lampe berger op z’n boers
Dit had ik gisteren ook! (En nu pas denk ik oh nee duh, die leeft nog )
Haha ja echt ik voelde me zo dom toen iemand zei hoe je het uitspreekt. Schrijf het dan als lampberger ofzoiets haha.
Overigens wast ik pas laat achter kwam was dat medische handschoenen (die je in het ziekenhuis gebruikt bijv) niet bij het plastic afval mogen, maar bij de restafval moet. Al die tijd dacht ik goed bezig te zijn om de handschoenen netjes in de plastic container te doen…