Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Ik vind jouw uitspraak (ik dacht ook dat je het zo zei) wel beter passen bij wat het blijkbaar is dan de echte uitspraak

2 likes

Dat bij allemaal die tiktok filmpjes waarin ze zeggen “fit of the day” of “fitcheck” de fit gewoon voor outfit staat. Super logisch natuurlijk maar ik had de link nog niet gelegd :joy:

2 likes

Ik kwam er vandaag achter dat er in de interliner bij iedere stoel een stopknop boven je hoofd zit ipv alleen onder de noodhamer :joy:

2 likes

:exploding_head:

25 likes

Altijd fout gedaan

5 likes

Dat klopt alleen niet

De twee kanten zijn helemaal niet van belang bij het koken of hitte vasthouden en zijn enkel en alleen een gevolg van het ontwikkelingsproces. Er is dus geen goede of slechte kant. “De folie wordt tijdens het proces herhaald ‘gewalst’ in lagen,” schrijft het bedrijf op hun website. “Walsen is een proces waarbij hitte en spanning worden gebruikt om de folie zo uit te strekken dat het de juiste dikte krijgt. In het laatste proces, gaan twee lagen aluminiumfolie op hetzelfde moment door de rollen. De kant die in contact is gekomen met de rol, wordt glanzend, de andere kant is matter.”

Welke kant je dus gebruikt tijdens het koken of om te bewaren, maakt helemaal niet uit. Het enige wat wel een verschil kan maken, is de dikte van de aluminiumfolie.

8 likes

Ja hier kwam ik vorig jaar ofzo achter. Maar ik blijf erbij dat de glimmende kant boven moet. Vind het zo lelijk als je dat doffe aan de buitenkant hebt zitten.

5 likes

Huh smelt aluminiumfolie door tomaat?

Sowieso kun je beter geen aluminiumfolie gebruiken. Het kost harstikke veel energie om te maken en het is niet te recyclen, omdat het zo dun is.

6 likes

Dat travis scott en asap rocky twee verschillende personen zijn. :exploding_head:

18 likes

In mijn hoofd zijn Hugo Kennis en Robbert Rodenburg 1 persoon

3 likes

Ja precies. Deze zag ik dus vanochtend. Mind is blown.

2 likes

Die linker kijkt ook niet zo slim uit z’n ogen en Asap wel. Edit oh die linker is die lul Travis

M’n ex stuurde me trouwens laatst deze foto van een poster met de vraag of dat tof was voor aan z’n muur:

Dus ik zei ja als je fan van hem bent is het misschien wel leuk? Toen vroeg hij ‘oh wie is dat dan’? Hahaha

9 likes

Dat er tussen Polen en Litouwen nog een stukje land is wat Rusland is

6 likes

Ik hoop dat je hebt gezegd dat het jonna fraser is (ofzo) hahahah

5 likes

Ben gefascineerd door die kop van Travis. Kijkt hij expres leip uit z’n ogen omdat dat stoer is, is hij permanent onder invloed, wat gebeurt hier?

Stel je voor dat je twee CV’s van sollicitanten krijgt met deze foto’s haha.

Links: nope. Dude, wat denk je zelf.

Rechts: laat maar eens op gesprek komen.

5 likes

Oh, hier vind ik al een helder betoog van m hierover

6 likes

Dit is ook wel een stukje belichting, als je de zwarte pakken vergelijkt.

2 likes

Ik ken Kirsten Dunst van Interview with the vampire, maar ik kom er net achter dat ze ook het meisje in Jumanji speelt. Echt twee totaal verschillende rollen.

4 likes

Dat Plopsa een samenvoeging is van Plop en Samson.

34 likes