Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Die linker kijkt ook niet zo slim uit z’n ogen en Asap wel. Edit oh die linker is die lul Travis

M’n ex stuurde me trouwens laatst deze foto van een poster met de vraag of dat tof was voor aan z’n muur:

Dus ik zei ja als je fan van hem bent is het misschien wel leuk? Toen vroeg hij ‘oh wie is dat dan’? Hahaha

9 likes

Dat er tussen Polen en Litouwen nog een stukje land is wat Rusland is

6 likes

Ik hoop dat je hebt gezegd dat het jonna fraser is (ofzo) hahahah

5 likes

Ben gefascineerd door die kop van Travis. Kijkt hij expres leip uit z’n ogen omdat dat stoer is, is hij permanent onder invloed, wat gebeurt hier?

Stel je voor dat je twee CV’s van sollicitanten krijgt met deze foto’s haha.

Links: nope. Dude, wat denk je zelf.

Rechts: laat maar eens op gesprek komen.

5 likes

Oh, hier vind ik al een helder betoog van m hierover

6 likes

Dit is ook wel een stukje belichting, als je de zwarte pakken vergelijkt.

2 likes

Ik ken Kirsten Dunst van Interview with the vampire, maar ik kom er net achter dat ze ook het meisje in Jumanji speelt. Echt twee totaal verschillende rollen.

4 likes

Dat Plopsa een samenvoeging is van Plop en Samson.

34 likes

Dat dit ook een soort blokfluiten zijn.

Heet paetzold.

Ook onder de indruk van die gebogen fluiten, die had ik nooit eerder gezien haha.

5 likes

ik walg altijd van dat getuf en geslurp aan die blokfluiten. :nauseated_face:

7 likes

:nauseated_face: omg krijg nu een flashback dat mijn juffrouw uit groep 4 of 5 op mijn speelgoed blokfluit ging spelen. Vond het zo goor… En klasgenoten keken allemaal met medelijden naar mij :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

8 likes

Ik kwam er door een televisie aflevering van ‘Over mijn lijk’ achter dat het ‘SCEN-arts’ is en niet ‘scan-arts’. Dat is de arts die als tweede, onafhankelijke arts een gesprek voert als iemand euthanasie wil. Ik dacht altijd dat het ‘scan-arts’ was als in, dat diegene komt ‘scannen’ hoe het met je gaat en of je euthanasie kan krijgen. Ik vond het altijd al een beetje apart maar had er nooit verder over nagedacht. Maar het is dus een afkorting en staat voor: Steun en Consultatie bij Euthanasie in Nederland.

11 likes

Dit heb ik vaker gehoord, zou indd een gekke term zijn. Even langskomen en een complexe situatie met iemand die dus ondragelijk lijdt even scannen. Komt over alsof je er eventje langswipt en even een blik werpt op de patient terwijl het oordeel wel belangrijk is.

1 like

Echt he. Het is ook onlosmakelijk verbonden met kwijlkleuters in m’n hoofd.

3 likes

In een kringloop waar ik regelmatig ben, hebben ze meerdere blokfluiten liggen in een vitrine. En elke keer denk ik weer dat je dan eigenlijk een buis met oud kwijl koopt. Handig als je iets wil met DNA, maar verder gewoon ranzig

6 likes

Dat Amerikanen als ze iemand aanduiden met ‘vet’ (‘He is a vet’) meestal ‘veteran’ (veteraan) bedoelen en niet ‘veterinarian’ (dierenarts). Ik vond (tot voor kort) al dat ze zoveel dierenartsen hebben daar… :smiling_face:

36 likes

Iemand uit mijn klas (pabo) dacht bij vet ook aan dierenarts en toen zei ik nee, veteran, in het nls veteraan. Wist ze niet wat een veteraan was :exploding_head:

4 likes

Dat je Jutta (Leerdam) blijkbaar uitspreekt als Joeta

5 likes

Oke dit is dus echt heeeel dom, maar ik weet nu pas dat bezine gemaakt wordt van olie… :sob:

14 likes

:face_with_raised_eyebrow: heh

1 like