Er heette hier vroeger op het forum altijd iemand Nachtapotheker, weet niet of ze er nog is. Maar ik kom er zojuist door de tekst in een heel oud nummer van Osdorp Posse pas achter dat dat een ander woord is voor drugsdealer. Hoe had ik dit nooit zelf kunnen bedenken.
Dat je voorgevel uitspreekt als voorgeeevel en niet als voorguhvel.
Dat je pantys niet in de wasmachine moet doen en ze het een stuk langer volhouden als je ze met de hand wast.
Maar bij veterinaire ovario(hyster)ectomiën wordt (bijna) altijd met de hand geknoopt (dus zonder naaldvoerder). Heb handschoenen daarbij nooit als een belemmering ervaren .
Vetweefsel daarentegen…
Echt heel erg dom dit, maar: dat je nagel niet begint onder/net voorbij je nagelriem, maar echt een stuk verder je vinger in Zag laatst een plaatje voorbij komen en ben niet dezelfde ever since
Ik ging dit natuurlijk meteen googlen en het onzichtbare deel heet blijkbaar de ‘nail matrix’
Maar de nagel begint wel ongeveer waar ik dacht
Daarom kan ene nagel ook weer teruggroeien zeker als die helemaal van je nagelbed af is Ik begrijp nu ook iets beter waarom nagels uittrekken een geliefde marteltechniek is
Nope nope nope
Ik dacht dus echt: nagelriem en dan is 't klaar. Maar nee hoor Nachtmerrie materiaal dit.
Ik snap niet hoe je nagel vast zit aan je vinger maar toch kan groeien
Door dat soort dingen zou ik bijna in God gaan geloven.
Van deze realisatie ben ik nu even heel erg in de war
Dat de acteur die Bill Weasley speelt irl de zoon is van de acteur die Mad-Eye speelt…
Als je iets langere nagels hebt kan je t ook zien. Tenminste ik wel. Als je dan het losse stuk van je nagel naar beneden duwt zie je t voorbij je nagelriem omhoog gaan.
Wow, dit had ik ook niet per se hoeven weten
EEEEEW JONGUUHNS ik word hier zo naar van!
Je hoeft t toch niet te proberen?
I know, maar ik heb sowieso een hekel aan nagels. Als ik ze kon weghalen zou ik het zo doen
Oh nooit over nagedacht. Dat je t vies vind om t te zien bewegen snap ik wel hoor.
Mijn excuses, ook aan @ShmaptainShmerica
Dat je met micellair water makkelijk vlekken uit suède schoenen krijgt!