Ik snap niet hoe je nagel vast zit aan je vinger maar toch kan groeien
Door dat soort dingen zou ik bijna in God gaan geloven.
Van deze realisatie ben ik nu even heel erg in de war
Dat de acteur die Bill Weasley speelt irl de zoon is van de acteur die Mad-Eye speelt…
Als je iets langere nagels hebt kan je t ook zien. Tenminste ik wel. Als je dan het losse stuk van je nagel naar beneden duwt zie je t voorbij je nagelriem omhoog gaan.
Wow, dit had ik ook niet per se hoeven weten
EEEEEW JONGUUHNS ik word hier zo naar van!
Je hoeft t toch niet te proberen?
I know, maar ik heb sowieso een hekel aan nagels. Als ik ze kon weghalen zou ik het zo doen
Oh nooit over nagedacht. Dat je t vies vind om t te zien bewegen snap ik wel hoor.
Mijn excuses, ook aan @ShmaptainShmerica
Dat je met micellair water makkelijk vlekken uit suède schoenen krijgt!
Oh ik ben ook wél gefascineerd over hoe dat eigenlijk werkt.
Haar en tanden groeien uit een wortel/iets. Een nagel groeit uit de nagelmatrix maar tevens rust het op je nagelbed. Als je het tot aan midden je nagelbed afbreekt spuit het bloed eruit. Maar hoe kan het dan wel zonder pijn te ervaren groeien? Groeit je nagelbed mee en worden dat dode huidcellen?
Zo kwam ik er laatst achter dat je met gedemineraliseerd water heel goed je ramen kunt lappen. Zo’n fles kost 0,45 cent bij de Jumbo. Thank me later
Ik heb gekeken maar geen antwoord op mijn vraag toch. Hoe wordt een nagel langer die vast zit aan je vinger. Of heb ik niet goed opgelet
Maar…zit dat deel niet vast aan het onderste deel?
Ik heb vandaag niet de emotional headspace om dit te bevatten
Dat het trilogie is, niet triologie
Haha ja dit heb ik ook lang gedacht. Tot vorige week ofzo dacht ik nog dat die onderste man Jan de Slagter heette en vond het al stom dat Gijs Groenteman het in z’n podcast met Teun de hele tijd fout zei (wat dus niet zo was). Jan Slagter klinkt echt alsof er iets ontbreekt in z’n naam haha
Of te veel, de t weg kan ook