Ze noemen het in mijn omgeving niet voor niks het witte eiland
uwlch ben hieraan begonnen maar vind het echt zo naar om te zien hoe mensen zichzelf zo kapot maken. heb het weer af gezet.
ik begin echt op mijn moeder te lijken.
Tygo Gernandt en de EO. Wat een grappige combinatie. Ben benieuwd of hij een Henny-Huismantje gaat doen.
Ik heb De Bom van Doe Maar al op repeat staan sinds Poetin begon te dreigen met kernwapens, fijn dat ik mn afspeellijst kan uitbreiden.
Dat West Indies niet bij India ligt maar de Carribische zee.
Dat de man van Taarten van abel, geen abel heet! Wow
Ik dacht altijd dat Vlamingen Ghent in hun accent Genk noemden en de Walloniërs Ghent zeiden maar Genk is gewoon een aparte stad whuuuut, ligt ook helemaal aan de andere kant van het land zie ik.
Ik dacht heel lang dat Kyoto de Japanse uitspraak voor Tokio was T_T
Ghent is de Engelse benaming, Gent die in het Nederlands.
Het witte eiland!
Oh dat zei jij ook al
Eh jawel?
Ik hoorde het dus gisteren ineens op televisie, maar was me daarvoor blijkbaar nooit opgevallen!
en die kleintjes uit de gymzaal dan? Zijn dat wel pionnen of ook niet?
Ja die ken ik, en die dingetjes waarmee je loopt bij mens erger je niet zijn ook pionnen. Voor m’n gevoel hebben die dezelfde vorm als die dingen die je bij gym gebruikt, dus vind het nog steeds logisch dat dat ook pionnen zijn
Bij gym zijn het toch dezelfde dingen als de pylon hierboven, alleen dan kleiner? Maar ik heb al meer dan 20 jaar geen gym meer gehad, misschien heb ik het wel mis hoor