Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Ik had hier nooit echt over nagedacht, maar ik was er altijd van uitgegaan dat San Marino aan de zee lag (marino-marina). Maar blijkbaar ligt het in de bergen, omsloten door land :thinking:
Marino komt van de heilige Marinus :thumbsup:

5 likes

Ook aan aarderijkskundig feitje: Costa Rica is geen eiland.

5 likes

Ja, ik dacht dat tot afgelopen vrijdag.

9 likes

Ik kwam er dit weekend achter dat Madeleine Albright 1,5 week geleden was overleden. Heb dat echt totaal gemist, snap er niets van.

2 likes

Wie Madeleine Albright was

24 likes

Dat het RIVM door rioolwater de besmettingen van Corona kan volgen

:exploding_head:

4 likes

Ik zou echt willen dat ze dit op meer plekken in NL zouden doen en voor meer soorten drugs. Hoe doen bijv Volendam en Urk het qua cocaïne gebruik? Of waar in NL wordt het meeste GHB gebruikt?

7 likes

Of bepaalde dorpen in Twente en misschien West Friesland! Sint Willibrord moest ik opzoeken :grimacing: ik vind ‘omdat ik het interessant vind’ eigenlijk ook een goede reden maar inzetten op preventie is nog beter haha

2 likes

Nee in Sint Willebrord hebben ze vooral last van verstopte gootstenen, vandaar de gootsteenontstopper in het water. :smiling_face_with_tear:

7 likes

Dit meten ze ook volgens mij, daardoor weten ze dat het daar ook heel hoog is. Heb ik wel eens gehoord althans

1 like

Ze noemen het in mijn omgeving niet voor niks het witte eiland :sweat_smile:

9 likes

uwlch ben hieraan begonnen maar vind het echt zo naar om te zien hoe mensen zichzelf zo kapot maken. heb het weer af gezet.
ik begin echt op mijn moeder te lijken.

4 likes

Tygo Gernandt en de EO. Wat een grappige combinatie. Ben benieuwd of hij een Henny-Huismantje gaat doen.

5 likes

Ik heb De Bom van Doe Maar al op repeat staan sinds Poetin begon te dreigen met kernwapens, fijn dat ik mn afspeellijst kan uitbreiden.

2 likes

Dat West Indies niet bij India ligt maar de Carribische zee.

2 likes

Dat de man van Taarten van abel, geen abel heet! Wow

14 likes

Ik dacht altijd dat Vlamingen Ghent in hun accent Genk noemden en de Walloniërs Ghent zeiden maar Genk is gewoon een aparte stad whuuuut, ligt ook helemaal aan de andere kant van het land zie ik.

9 likes

@Oprah kan je vast alle toeristische attracties van Genk opnoemen!

8 likes

Ik dacht heel lang dat Kyoto de Japanse uitspraak voor Tokio was T_T

6 likes