Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Oh dit vind ik echt cute van Juf Genia hahahaha

4 likes

Ik dacht heel lang dat vuurvliegjes niet echt waren. Gewoon iets uit films net zoals een eenhoorn :sweat_smile:

17 likes

Hahaha dat had ik met tumbleweed

6 likes

Oke dit is echt heeeel achterlijk met mijn achtergrond. :grimacing: Maar realiseerde me recent pas dat de letterlijke grootte van medicijnen afhangt van het aantal milligram.

Dus Diclofenac 50mg is een veel kleiner pilletje dan een tablet Ibuprofen 600mg, omdat het ene 50mg is en het ander 600mg. :expressionless:

14 likes

Ik was laatst teleurgesteld toen mijn ibu600 niet zo’n roze smartie was, toen realiseerde ik me dat ook haha

2 likes

Voor mijn gevoel zit er tussen paracetemol 250mg en 500mg helemaal geen verschil in grootte. Bij ibuprofen 250mg en 500mg dan weer wel🤔

1 like

Misschien dat bij de Paracetamol 250mg Junior veel smaakstoffen ofzo zitten en het daarom groter is…? Weet eigenlijk niet hoe groot die zijn.

1 like

Ik weet niet of en hoe deze groeperingen aan elkaar gelieerd zijn, maar in Europa zit een enge groep die zich Agenda Europe noemt en hetzelfde doet.

Mocht je het onderwerp interessant vinden dan is dit oa een artikel over die groep:

6 likes

Wat erg, als uitkomt wat zij willen heb je real life handmaids tale.

Haha ook nooit gezien

25 likes

Oh kuttttt hahaha wat erg! Ik heb hem snel verwijderd en voeg de screenshot straks opnieuw toe. Gelukkig wel een foto uit 2009 ofzo en behalve gluren doe ik niks op Twitter maar toch, bedankt!

7 likes

Dat de kleding winkel Ulla Popken heet en niet Villa Popken, zoals ik het logo altijd las.

6 likes

Dit wist ik dan weer wel, maar waar ik laatst achter kwam is dat hij Tesla helemaal niet heeft ‘bedacht’, hij heeft het gewoon gekocht.

10 likes

Lang leve de haarimplantaten

5 likes

Dat Jort Kelder al 57 jaar is!

4 likes

Dat Jort Kelder slechts 57 jaar is, ik dacht ouder

22 likes

Dat de kardashians nog een Travis hebben, ik was even verbaasd dat Travis met Kourtney ging trouwen want ik dacht huh die is toch al voorzien van een kardashoan maar dat bleek dus niet Scott maar Barker.
Zo dat heb ik goed weten te vermijden, een hele persoon.

4 likes

Dat Davos een echte plek is, ik denk telkens als mensen referen naar Davos in berichten over het WEF dat ze refereren naar game of thrones als een soort fantasiestad.

13 likes

Al is GOT Davos waarschijnlijk betrouwbaarder dan al die rijke mensen daar bij elkaar.

3 likes

Dat wuppertall zo’n zwevend treintje (?) heeft.

Ik wist dat niet en ik dacht echt wow cool.

17 likes