Haha ook nooit gezien
Oh kuttttt hahaha wat erg! Ik heb hem snel verwijderd en voeg de screenshot straks opnieuw toe. Gelukkig wel een foto uit 2009 ofzo en behalve gluren doe ik niks op Twitter maar toch, bedankt!
Dat de kleding winkel Ulla Popken heet en niet Villa Popken, zoals ik het logo altijd las.
Ik heb nooit geweten dat Elon Musk de oprichter was van Paypal voordat het overgenomen werd door Ebay. Ik ‘ken’ hem niet anders dan van SpaceX en Tesla.
Dit wist ik dan weer wel, maar waar ik laatst achter kwam is dat hij Tesla helemaal niet heeft ‘bedacht’, hij heeft het gewoon gekocht.
Dat wist ik dan weer wel bijzondere man ook wel, had niet verwacht dat hij al in de 50 was.
Lang leve de haarimplantaten
Echt he wel goed gelukt trouwens.
Dat Jort Kelder al 57 jaar is!
Dat Jort Kelder slechts 57 jaar is, ik dacht ouder
Dat de kardashians nog een Travis hebben, ik was even verbaasd dat Travis met Kourtney ging trouwen want ik dacht huh die is toch al voorzien van een kardashoan maar dat bleek dus niet Scott maar Barker.
Zo dat heb ik goed weten te vermijden, een hele persoon.
Dat Davos een echte plek is, ik denk telkens als mensen referen naar Davos in berichten over het WEF dat ze refereren naar game of thrones als een soort fantasiestad.
Al is GOT Davos waarschijnlijk betrouwbaarder dan al die rijke mensen daar bij elkaar.
Ik ben laatst in een hele YT rabbit hole beland over deze suspension (?) railways en verschil met mono rail, sporen etc, had er nog nooit van gehoord
Maar het is in duitsland volgens mij alleen in wuppertall toch? Ik had geen idee, heb heel kinderachtig gezegd IK WIL DAAR IN! ik ga er toevallig deze week weer naartoe. Maar wel echt weer eens iets anders als van die kabelbaan gondols, ik was daar als kind weer enorm gefascineerd over haha
kennen jullie ook het verhaal over de olifant die uit dat treintje viel?
Nee in Duitsland zijn er meerdere (3 of 4 dacht ik). In andere landen ook wel maar inmiddels afgebroken
Wist ik wel, op de middelbare school in het lokaal waar vaak Duits werd gegeven, hing hier een poster van:
Einmal ins Leben dürch Wuppertal schweben
Dat dauwtrappen bestaat