Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Haha ook nooit gezien

25 likes

Oh kuttttt hahaha wat erg! Ik heb hem snel verwijderd en voeg de screenshot straks opnieuw toe. Gelukkig wel een foto uit 2009 ofzo en behalve gluren doe ik niks op Twitter maar toch, bedankt!

7 likes

Dat de kleding winkel Ulla Popken heet en niet Villa Popken, zoals ik het logo altijd las.

6 likes

Ik heb nooit geweten dat Elon Musk de oprichter was van Paypal voordat het overgenomen werd door Ebay. Ik ‘ken’ hem niet anders dan van SpaceX en Tesla.

10 likes

Dit wist ik dan weer wel, maar waar ik laatst achter kwam is dat hij Tesla helemaal niet heeft ‘bedacht’, hij heeft het gewoon gekocht.

10 likes

Dat wist ik dan weer wel :blush: bijzondere man ook wel, had niet verwacht dat hij al in de 50 was.

3 likes

Lang leve de haarimplantaten

5 likes

Echt he :smile: wel goed gelukt trouwens.

1 like

Dat Jort Kelder al 57 jaar is!

4 likes

Dat Jort Kelder slechts 57 jaar is, ik dacht ouder

22 likes

Dat de kardashians nog een Travis hebben, ik was even verbaasd dat Travis met Kourtney ging trouwen want ik dacht huh die is toch al voorzien van een kardashoan maar dat bleek dus niet Scott maar Barker.
Zo dat heb ik goed weten te vermijden, een hele persoon.

4 likes

Dat Davos een echte plek is, ik denk telkens als mensen referen naar Davos in berichten over het WEF dat ze refereren naar game of thrones als een soort fantasiestad.

13 likes

Al is GOT Davos waarschijnlijk betrouwbaarder dan al die rijke mensen daar bij elkaar.

3 likes

Dat wuppertall zo’n zwevend treintje (?) heeft.

Ik wist dat niet en ik dacht echt wow cool.

17 likes

Ik ben laatst in een hele YT rabbit hole beland over deze suspension (?) railways en verschil met mono rail, sporen etc, had er nog nooit van gehoord

3 likes

Maar het is in duitsland volgens mij alleen in wuppertall toch? Ik had geen idee, heb heel kinderachtig gezegd IK WIL DAAR IN! :astonished: ik ga er toevallig deze week weer naartoe. Maar wel echt weer eens iets anders als van die kabelbaan gondols, ik was daar als kind weer enorm gefascineerd over haha

5 likes

kennen jullie ook het verhaal over de olifant die uit dat treintje viel?

8 likes

Nee in Duitsland zijn er meerdere (3 of 4 dacht ik). In andere landen ook wel maar inmiddels afgebroken

4 likes

Wist ik wel, op de middelbare school in het lokaal waar vaak Duits werd gegeven, hing hier een poster van:

Einmal ins Leben dürch Wuppertal schweben

6 likes

Dat dauwtrappen bestaat

4 likes