Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Dat de stem van Gargamel en de Baron van Bassie&Adriaan dezelfde persoon zijn :open_mouth:

4 likes

Haha hij heeft geloof ik ook de stem ingesproken van de baron in de efteling-attractie

4 likes

Dat er papierbakken zijn met een speciale la voor grote kartonnen dozen bijvoorbeeld. Wat een UITKOMST en waarom hebben ze dit niet overal?

22 likes

En de stem van Zazoe in de Leeuwenkoning

1 like

WUT

3 likes

Maar is dat ook de bedoeling??

5 likes

Oh ik besef nu hoe brave burger die post over kwam haha. Maar meer dat ik het dan liever doe op rustige momenten want ik sta er ook vaak mee te klooien.

9 likes

Ik heb het hier geprobeerd (zelfde stad) maar het zit gewoon op slot

1 like

Dat je de korsten van je pizza kunt dippen in een saus/dressing. Droog at ik ze nooit op, maar dit :open_mouth:

5 likes

Dat dip ik altijd in olijfolie :drooling_face:

6 likes

Nice :drooling_face:

5 likes

Jaaa lekker hè. Met een beetje pesto of olijfolie+balsamico azijn+beetje zout. Geeft gewoon nog meer genot aan de pizza hahaha.

3 likes

Wist ik dit maar eerder. Was met karton van het tvmeubel zowat een half uur bezig het klein genoeg te scheuren en op te vouwen zodat het erdoorheen paste :rofl:

8 likes

De scheur- en platstampsessie of shame als je het karton niet klein genoeg gevouwen hebt thuis :smile: Ik ga eens kijken of dit in mijn buurt ook werkt.

5 likes

Een serieuze realisatie, maar mijn opa vertelde me daarnet dat hij gisteren nog eens de rouwkaartjes voor zijn overleden zoon heeft herlezen. Zijn zoon is al 33 jaar overleden en nog zag ik dat hij uit die rouwkaarten zichtbaar steun haalde. Hij vertelde “die en die heeft dat geschreven en we kregen zelfs een kaartje van X (vage kennis)”. Dat heeft me - nu pas - doen beseffen hoe belangrijk het is om een rouwkaartje te schrijven en hoeveel steun mensen daar zelfs 33 jaar later nog uit kunnen halen. Ik heb me voorgenomen om dit vanaf nu vaker te doen, ook voor mensen die ik niet zo goed kende.

78 likes

Oohh wacht je moet ook echt dat slotje open duwen. Ik zat gewoon alleen vanuit binnen tegen die deurtjes te duwen, haha. Ik ga het binnenkort op een rustig moment nog eens proberen :cool:

1 like

Ik ga straks de binnenkant bekijken of dat bij onze ook gaat lukken :rofl:

8 likes

Ik word al onpasselijk van het idee dat ik met m’n handen helemaal in zo’n container moet eigenlijk :joy:

54 likes

Maar het is toch alleen voor karton? Of ook bij die voor vuilnis? Zo ja: :nauseated_face:

3 likes

Dan zit toch die “la” ervoor?

1 like