Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Ik las zojuist in de krant dat kamelen en dromedarissen geen water maar vet opslaan in hun bult(en) :exploding_head:

5 likes

Ah, kan ik mezelf nog meer identificeren met een kameel!

20 likes

Die maken zo weinig lawaai dat je het als Belg zelf vergeet. Wat grappig is dat elk Belgisch merk dan ook in het Duits moet bestaan. K.B.C. Bank & Verzekeringen heet daar KBC Bank und Versicherungen, etc …

18 likes

Ik dacht dat Isa Kriens eigenlijk Greens heette en dat iedereen hier Kriens schreef om haar belachelijk te maken, maar ze heet dus echt Kriens.

24 likes

hahahaha ja, ik had dit ook al een keer gepost. Krijg er nog kortsluiting van.

4 likes

Dat dit nummer:

Een cover is van deze BANGER:

12 likes

Huh ik heb die eerste nog nooit gehoord (maar luister dan ook geen sky radio :stuck_out_tongue:) Robyn is the only one for me

8 likes

Ok ik wist dat Artipoppe duur (overpriced) was. Maar ik heb eens op die site gekeken en ik ging helemaal mn bril schoonmaken of ik het goed zag. Want we hebben het over draagzakken en de eerste die ik zag was zo’n zeshonderd euro. Maar toen ik in het wilde weg een andere bekeek bleek die ongeveer negenhonderd.
Nooit geweten dat dat zo erg was.
Begin nu weer aan mezelf te twijfelen of ik het wel echt heb gezien :face_with_spiral_eyes:

11 likes

Als je je nog meer wil verbazen moet je eens hun visie over kunstvoeding opzoeken. Dan ben je er al helemaal van genezen om ooit iets bij ze te kopen. Spoiler: moeders die kunstvoeding geven willen niet het beste voor hun kind.

3 likes

Jaaa bizar hè, ik dacht eerder aan prijzen als €150/€250… nog steeds heel erg duur maar nog wel “betaalbaar” genoeg voor het aantal mensen dat er een heeft. Maar damn het is echt even duur als een hele driedelige kinderwagen set🥲

1 like

Ze hebben er ook een van 3900 zelfs

3 likes

Kijk hierom ben ik meteen weer omgekeerd, ik durfde niet verder

1 like

Is toch ook gewoon zo?

Grapje natuurlijk

3 likes

Nou vriendelijk dank voor de tip maar één ding dat ik zeker niet ga doen is bv-mafia-gerelateerde zaken lezen.

2 likes

45 likes

Ik was ooit bevriend met iemand die zei dat kinderen die via keizersnee geboren waren toch echt wel een minder goede band met hun moeder hadden dan kinderen die vaginaal geboren worden… :roll_eyes:

4 likes

Dat heeft iemand ook tegen mij ooit gezegd, superlullig haha. Maar bij mij klopt het wel :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja want hoe kun je een goede band hebben als je niet eens de vagina van je moeder van binnen hebt gezien??

Ik denk trouwens wel dat er wat andere nadelen aanzitten (goede start van het microbioom) maar ik denk niet dat iemand aan mijn kind kan zien dat hij geboren is met keizersnede en kunstvoeding heeft gehad. En met onze band is tot dusver niks mis, maar hij is nog geen twee dus wie weet.

5 likes

Dit zei mijn kraamverzorgende tegen mij in de kraamweek :+1: na mijn keizersnede dus

6 likes

Wat een vreselijk mens.

4 likes