Dat dit
Gezongen wordt door dezelfde zangeres als dit
Ugh, dat zei mijn verloskundige ook tijdens onze zwangerschapsgym op skype. Een vd moeders had al een kind dat met keizersnede was geboren…
Hoe haal je je in het hoofd zoiets te zeggen als je dit beroep hebt?
Ik was tot mijn 18e niet weg te krijgen bij mijn moeder en nu nog steeds het grootste moederskind ooit. En jawel, ik ben met de keizersnede geboren. Denk echt niet dat het verschil maakt. En ohja, ik heb ook nooit borstvoeding gehad.
Ik heb 2 keizersnedes gehad bij de eerste werd de baby eerst onderzocht en kwam toen bij mij te liggen. Tweede mocht ik de baby uit mijn buik tillen, en vond dat toch wel heel speciaal en gelijk meer een band ofzo. Inmiddels heb ik met allebei een hele goede band.
‘Oh oké nou stop dan maar weer terug dan’
Haha ‘oh oké dan probeer ik het toch maar via de andere weg’.
Hechting heeft met zoveel meer te maken dan de manier van geboorte, de manier van voeden, of je je kind veel draagt of niet en of je plastic kermisspeelgoed of houten Montessori speelgoed geeft. Ik heb hier echt te veel over opgezocht want was door al die ‘natuurlijke’ moeders echt bang dat ik tijdens de geboorte mijn kind al voor de rest van zijn leven had verpest. Love hormonen.
Haha ik ben ook geboren via keizersnede en heb ooit tegen mn ma gezegd: “Ah echt blij dat ik niet uit jouw doos ben gekomen.”
Toen zei ze: “Nou schat, zo ben je er wel in gekomen.”
touché
Ik zei ooit tegen mijn broer dat hij een kutkind is. Hij zei (hij is ouder dan ik): klopt, maar naam van andere broer niet, die kwam via keizersnede.
Is nu nog wel eens zo dat ik zeg ‘jeetje wat een kutkind’ en dat mijn broer dan zegt: dat weet je niet!
Dit was bij mij op de basisschool echt een flex. “Haha ben jij een kutkind? Ik ben tenminste een keizerkind!!!”
Bij mij ook inderdaad, we hadden weinig keizerkinderen maar die waren wel cool
Dat Knab omgedraaid bank is, dus van de Knab Bank.
Ik heb zelfs meegemaakt dat een vrouw die zelf een kind via een keizersnede had gekregen, verkondigde dat ze daar een veel mindere band mee had dan haar vaginaal geboren kind…
(En dit vertelde ze in een werkcollege setting, tegenover een groep studenten. Dus niet in een privé-setting of 1 op 1)
Dat de juffen op studiedag niet vrij zijn maar een STUDIEdag hebben (met 31 jaar hahahahahah ik vind dit té grappig, dat ik me dit zó laat pas besef)
Groetjes van Golden. Ook wel die meid die tot haar 30e dacht dat de noord- en zuidpool aan elkaar vast zaten
Hahah ik ben nu heel benieuwd hoe je dat laatste dan in je hoofd had zitten. Heb je een schematische weergave hiervan?
Nou. Zeg maar een landkaart. Dan heb je links en rechts, en dat moet dan aan elkaar (snap je, zodat het een aardbol wordt). En dan had ik dus op een of andere manier bedacht dat de onder en bovenkant ook aan elkaar moesten. Zó stom, ik lig weer helemaal gevouwen om mezelf
En ik mezelf maar al die jaren afvragen ‘waarom er 2 benamingen zijn voor dezelfde plaats op aarde’ (ja jullie mogen lachen )
Hahaha hij klinkt best logisch zo eigenlijk ja, met een platte kaart!
Nooit voor je 30e een globe tegengekomen, of toen google earth kwam, dat is ook wel knap
Aaahh, voor wat het waard is: ik snap je gedachtengang best.
kuch heel mijn jeugd een globe in huis gehad kuch ik wist ook prima dat de aarde een bol is. Had gewoon een kronkel in mijn hoofd die iets anders zei.
Ja lach maar verder mensen
Ik heb serieus zo lang echt PRECIES hetzelfde gedacht met dezelfde redenering!
Ik heb jaren gedacht, dat er ook een west en Oost pool waren