Mijn koptelefoon ziet er momenteel zo uit en ik dacht dat ik hier niks meer mee kon. Dus ik aan mn moeder vragen of zij misschien soort hoesje kan maken, want koptelefoon is verder nog goed. Kom ik er dus net achter dat je die kussentjes gewoon los kan kopen en super simpel kan vervangen.
Ja en als je homo bent en via keizersnede bent gekomen ben je juist een Platinum Gay.
Ik ben echt zo blij dat ik niet alleen ben hierin
Dat je het zweetbandje om je pols gebruikt om het zweet van je voorhoofd af te vegen… Ik snapte dus ook nooit waarom een zweetbandje om je pols zat; wie zweet daar nou? Hahaha, heel erg hard gelachen om mezelf vandaag
Is eigenlijk wel een supergoor concept om rond te lopen met een stuk badstof vol met zweet bedenk ik me
Net iets minder vies dan de klassieke vader/opa zakdoek die meerdere dagen meeging
‘maar ik heb een schone in mijn zak gedaan!’ als ik weer eens weigerde mijn tranen af te vegen met een vieze zakdoek
Ah haha mijn vader had hierom altijd 2 zakdoeken bij in verschillende broekzakken. Een schone voor tranen en dat soort dingen en een vieze.
Helicopter bestaat uit de woorden helico (spiraal) en pter (vleugel, denk aan pterodactylus).
Het is dus helico-pter en niet heli-copter.
Tiktok?
Heb ik niet, dus ik gok op FB!
Ik dacht echt dat dit hier al was geplaatst want ik weet dit ook sinds een paar dagen
Ja dit heb ik sowieso kort geleden ergens hier gelezen!
Ja he!!
ja ik probeerde het even snel terug te zoeken, maar volgens mij was het een plaatje
ah ja gevonden, 8 dagen terug haha
Hahaha thanks ik kon het niet vinden
Dat je emoji’s kan zoeken in whatsapp. Ik liep altijd maar heen en weer te scrollen
Dat sommige Pokemon namen als je die omdraait gewoon een betekenis hebben. Zoals ekans =snake
Vertel me hoe!
Edit: omg, gevonden! Er staat gewoon zo’n vergrootglaasje. Dat zijn heel veel minuten van mijn leven die ik niet meer terugkrijg.
Haha we weten straks niet meer wat we met onze extra tijd moeten doen
Het kan in het Engels en Nederlands trouwens.