Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Dat het woord sticker van het Engelse ‘to stick’ komt…

7 likes

Omg wat?! Ik wist deze wel

9 likes

43 likes

Geen idee of ik deze op egf nou al eens gedeeld had of niet, maar ik ben bij mijn ouders en mijn vader dacht mij net even hieraan te moeten herinneren.
Ik heb echt veel te lang in mijn leven gedacht dat een hitlergroet uit twee bewegingen bestond: die hand omhoog en een hand tussen neus en bovenlip. Ik kwam er echt pas op mijn 20e ofzo achter dat die hand tussen neus en bovenlip bedoeld is om Hitler zijn snor uit te beelden… Ben zó hard uitgelachen door mijn vader en broertje toen.

25 likes

Ik heb jaaaaaren gedacht dat dit een circustent was, kon er gewoon echt geen weg in zien. En nu kan ik er geen circustent meer in zien :joy:
download

43 likes

Ik dacht altijd dat je daar mocht kamperen!

5 likes

Dit herinnert me er weer aan dat ik altijd dacht dat dit kijkwijzer symbool betekende dat je door de film moest kotsen/braken.

30 likes

Jaaa dit dacht ik ook!!

Ik zie het nog steeds, met dank aan Dick Bruna.

4 likes

Met dat plaatje er bij zie ik 't ook weer ja hahaha

2 likes

Ik vind Al Pacino toch zoo fucking geil in die films, omg sorry.

18 likes

In het kader van 3 oktober/Leids Ontzet… Ik kwam er pas op ruim volwassen leeftijd achter dat mensen hutspot als normaal avondeten beschouwen. Eet al sinds de basisschool eens per jaar hutspot en verder niet. Nooit bij stil gestaan dat het voor de rest van het land een doodgewone stamppot is hahah

10 likes

Ik lees dit al hutspot etend :joy: vol verbazing, echt lekkere stamppot vind ik.

4 likes

Haha :joy: Eet je het dan ook met klapstuk? Of rookworst?

4 likes

Dit keer rookworst maar het liefst met hachee!

6 likes

Hahah ik ook! Met veel appelmoes, maar mijn moeder vind het goor dat ik het zo eet

4 likes

Hierdoor moet ik denken aan die reclame met ‘drink met mate’ en ik als kind dacht dat ze bedoelden dat je altijd met je vrienden (mateN) moet drinken.

18 likes

Haha dit dacht ik vroeger ook altijd, ook omdat een vriendin beweerde dat het dat echt betekende :joy:

2 likes

Zo dacht ik is kind dat als er op een fles drinken stond ‘een licht bezinksel is mogelijk’ dat je hier dronken van kon worden :woman_facepalming:t3:

3 likes

Ik heb dus vet lang gedacht dat adults only hotels een soort seks/swing hotels waren, ik weet ook niet zo goed het moment meer dat ik besefte dat dit ook gewoon reguliere hotels kunnen zijn waar kinderen niet welkom zijn

28 likes