Dat er maar weinig Nederlandse of Engelse mannennamen met een U zijn. (Iets met 4 uur wandelen en ouderwetse alfabetspelletjes)
Mijn hersenen kraken. Kan uberhaupt geen naam met een U verzinnen.
Uri (Geller) was de enige waar we op kwamen na 2 uur hahaha. En vrouwennaam Ursula hi ha ho
Ik kom niet verder dan Utrecht
Lag op het puntje van m’n tong!
Dat pindanoten onder de grond groeien. Toen we klein waren, gingen we bij een tante altijd wandelen naar onder andere de pindanotenboom, om pinda’s te rapen. Ik was echt in de twintig toen we ontdekten dat mijn oom tijdens zo’n wandeling altijd vooruit liep en stiekem pindanoten (in hun “huls”, geen gepelde) onder een boom strooide.
Sowieso Usher. En Ubo. Umberto. En uiteraard Ulrich. En er zal tegenwoordig vast ergens een kind zijn die Ukelele heet
Ursul (de Geer).
Ushantii, Urbanus
Uma (Thurman)
Ik had dit met die boekjes van Gonnie en Gijsje. Dat zijn ook 2 meisjes. Gonnie had ik wel verwacht, maar Gijsje ken ik eigenlijk niet als meisjesnaam.
"Mannen"namen verkleinen voor een meisje komt hier (nog) best vaak voor, vooral bij vernoemen (ken igg een Guusje en Klaasje die zo aan hun naam gekomen zijn). Volgens mij was dat vroeger best gebruikelijk. Ken ook best een aantal vrouwen die zichzelf daarom een andere roepnaam hebben gegeven.
Ja, namen zoals Guusje, Klaasje, Keesje en Daantje enzo ken ik wel. Maar Gijsje heb ik nog nooit gehoord bij een vrouw.
Uulco, Ulbe,
Ik weet dat in Harry Potter Harry, Hermoine en Ron in film 1 even lang waren, maar ‘Ron’ kreeg na film 2 een groeispurt en in latere films staat of loopt hij vaak achter Hermoine en Harry om het gelijk te laten lijken.
Zelfde trucje doet Bruno Mars in z’n videoclips, de andere dansers staan vaak een stukje achter hem zodat hij minder klein lijkt, filmen van onder en je ziet bijna geen verschil. Hij is 1,65 en de mannen in deze clip zijn een stuk langer:
Marktplaats ook. Heel irritant want druk regelmatig verkeerd.
Daniël radcliffe is dan ook wel klein voor een man. Die is ook maar 1,65. Dus dat ligt niet aan Rupert, maar meer aan Daniël
Jaaa ik druk echt vaak verkeerd
Dat Gwen Stefani al 50 is ze zal vast eea aan zichzelf hebben laten doen maar ik vind haar er echt heel jong uitzien voor haar leeftijd.
Whuttt? Ja er zal vast en zeker wat aan geklust zijn maar idd wat nog een mooie frisse vrouw ( althans op deze foto).