Ik heb precies dit meegemaakt als docent. Toen de leerlingen moesten lachen en er een “ohhhh mevrouw” als reactie kwam viel het kwartje.
Dat de musical Anastasia niet over deze Anastasia gaat
https://www.komilfoo.be/images/stories/2013/anastacia1-600.jpg
Hahahaha. Hoe tof zou dat zijn wel
ze speelt wel in we will rock you the musical. Dus zo ver gezocht is het niet eens
Ah cool haha. Ben nu weer haar liedjes aan het luisteren, nostalgie!
Ik dacht even dat dit over Anastasia ging. Kreeg een error.
Dat Heidi Klum getrouwd is met de gitarist van Tokio hotel
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar dat Hilversum in Noord-Holland ligt. Ik was er toch van overtuigd dat Hilversum in Utrecht lag?
Ja, klopt, dat wel!
Een deel van Frankrijk ligt ten noorden van (een deel van) Nederland.
Best een redelijk deel zelfs. Maastricht ligt zuidelijker dan Calais
Huh? Hoe dan
Calais: Latitude: 50° 57’ 6.98" N
Longitude: 1° 51’ 22.86" E
Maastricht: Latitude: 50° 50’ 53.99" N
Longitude: 5° 41’ 20.00" E
Scheelt niet veel, maar nét aan.
België ligt schuin zeg maar, dus het lijkt niet zo, maar als je een rechte lijn trekt ligt Maastricht een klein stukje zuidelijker. Die lijn is ook precies de Nederlands-Franstalige grens. In het noorden van Frankrijk (Duinkerken etc) spraken ze vroeger ook Nederlands en spreken sommigen dat nog.
Ja veel mensen hebben het idee dat België geheel ten zuiden (en recht) onder Nederland ligt, maar België ligt niet recht op een west-oost lijn, maar meer op een noordwest-Zuid-Oost lijn.
Een noordwestzuidoost lijn. Uhuh
ik denk dat ze het verkeerd verwoordde. een deel van frankijk ligt noordelijker dan een (zuidelijk) deel van nederland
Ah duidelijk!
Heel bizar inderdaad
Doet me denken aan toen ik op de markt in Maastricht in het Nederlands vroeg hoeveel iets kostte en die marktman zei: do you speak Dutch?? En ik: ja hoe duur is dit??? En toen ging hij verder in het Duits. Voelde als vakantie haha
Noord-Limburg ligt dichter bij Amsterdam dan bij Maastricht trouwens. Noord-Limburg grenst bijna aan Nijmegen en ligt Noordelijker dan de meeste Brabantse grote steden:
Ik dacht altijd dat Weert noord-Limburg was omdat je daar Limburg inrijdt met de trein, maar eigenlijk ben je dan al halverwege de provincie.
Sorry, ik wist ook niet dat Veenendaal in Mn eigen provincie lag tot voorkort.
Ik doe altijd stoer met “ik ken alle Afrikaanse vlaggen”, maar waar plekken in Nederland liggen GEEN IDEE