Ik ga er morgenochtend eens op letten!
Dat Paul Haenen, bij mij bekend van dominee Gremdaat, ook Bert in Sesamstraat is
Haha ja dit is echt mijn lifesaver als ik weer eens op een propvol perron de goede deur voor de trein zoek
Dat het liedje âcowboyâ van chipz op dezelfde melodie is als âbest friendâ van toybox
NIET?! Morgen direct even luisteren
klopt dat wel? je hebt toch ook word of the day kalenders in de vs bijvoorbeeld?
Niet :0
je kunt koper poetsen met ketchup. (geen perfect resultaat maar wel een goede voorbereiding) @Huismus
en er bestaat zoiets als âketchup economicsâ. van t forum geleerd.
ik heb een ketchup themaweek.
Is dat net zoiets als sieraden schoonmaken door ze in cola te weken?
Vraag me wel af waarom je hierbij aan mij dacht
Haha, kwam je hier toevallig achter door de Eeuw van de Amateur? Ik was ook in shock! Hij klinkt ook echt als Bert als hij gewoon normaal praat.
Haha nee stond op nos.nl omdat Sesamstraat 50 jaar bestaat!
Ik had jou een keer lastig gevallen met een poetsproject haha. Maar is lang geleden.
Inderdaad, ook dingen als azijn en citroen/limoensap doen het. Hier heb ik de margarita methode gebruikt: zout en limoensap. Ofja citroen maar het klinkt leuk:
Hier had ik het geloof ik wel afgemaakt met echte stinkpoets tbh.
Om het verhaal af te maken: laatst was ik zeer verrast om dit doosje terug te zien in een video over Jeffree Starr of all people. Die Shane heeft het dan over een idee dattie had met koper ofzo. Maakt die knurft daar nog een gemene opmerking over ook, tss.
dus ik kwam er ook laat achter, dat dit een cricket box is. op koningingsdag gekocht voor 2 euro.
Kanye is maar 1.72 m en Amerikanen meten ook nog eens vaak met schoenen aan hun lengte. Ik vind het altijd een raar idee als zoân bekende ster dan een kleine man blijkt te zijn. Slaat nergens op maar toch.
Dat Judy Garland de moeder van Liza Minelli is⊠Blijft ook vastlopen in mn hoofd
Gelukkig is Kim K maar 1.59
Hoeft ze niet te bukken voor een kusje
Haha ja en jij blijkt ook een kleine man te zijn JonSnow!
Klopt, ik kan Kanye recht in de ogen kijken.
Maar⊠Size doesnât matter, itâs all about the heart
You know nothing
Haha ja klopt. Elijah Wood zelfs maar 1,68. Ryan Reynolds is trouwens wel gewoon een ânederlandseâ mannenlengte met 1,88
Lijkt mij dus idd heel vreemd als je zoân acteur in het echt tegenkomt waarvan je dan echt denkt âwoooh die is zo hot blablaâ en dan dat je een kop groter bent (niets mis met kleine mannen hoor, maar in mijn hoofd is elke celebrity minstens 1,80 ofzo haha)
Dat je SmartArt hebt in Word waarmee je heel simpel beslisbomen of cirkelredenaties of andere figuren kan maken. Ik zit altijd zo hard te struggelen met dat handig weergeven met platte tekst en er is gewoon een systeem voor gebruik Word natuurlijk ook helemaal niet al meer dan 15 jaar.