Dat er in Maltesers geen koekje zit maar Mout (ontkiemt en gedroogd graan) en dat is dus Malt in het Engels.
Ik dacht dat die Samantha Steenwijk een typetje was ofzo, moest steeds denken aan Martine Sandifort, of in ieder geval iets uit de comedy hoek. Kon haar daarom nooit serieus nemen, zag haar naam wel vaak voorbijkomen maar dacht: zal wel. Totdat ik zaterdag een stukje Dancing with the stars zag. Hoe dit ook zo in mijn hoofd heeft kunnen sluipen, geen idee.
Je bent niet de enige, dit dacht ik ook (en als ik heel vluchtig kijk vergeet ik dat ze echt is en geen typetje)
Ik besefte echt laatst pas dat het bij de anti conceptie pil niet uitmaakt of je de pil waar ‘ma’ bij staat ook echt op maandag neemt enz.
Weet nog wel dat ik jaren geleden bij iemand sliep, roen had ik mn eigen strip niet mee, zij zei oh pak maar 1 van deze strip en ik dacht toen huh maar dan is die van jou toch helemaal in de war? Maar niet gevraagd.
Ligt wel aan welke pil. Je hebt ook een driefasenpil en dan maakt het wel uit.
Ohh blij dat je dit post, zo gek was mijn gedachte dus niet.
Dat rifaap geen koddige benaming voor een koala is
Moest googlen wat het is en allemaal haat sites bovenaan.
Dat netflix & chill geen netflix & chill betekend.
Had met 2 mannen afgesproken voor netflix en chill tot iemand me vertelde wat de achterligende gedachte van netflix en chill was. Heb die plannen dus maar meteen gecanceld
Ben ik even blij om te lezen dat ik niet de enigste ben
Ik heb precies dit meegemaakt als docent. Toen de leerlingen moesten lachen en er een “ohhhh mevrouw” als reactie kwam viel het kwartje.
Dat de musical Anastasia niet over deze Anastasia gaat
https://www.komilfoo.be/images/stories/2013/anastacia1-600.jpg
Hahahaha. Hoe tof zou dat zijn wel
ze speelt wel in we will rock you the musical. Dus zo ver gezocht is het niet eens
Ah cool haha. Ben nu weer haar liedjes aan het luisteren, nostalgie!
Ik dacht even dat dit over Anastasia ging. Kreeg een error.
Dat Heidi Klum getrouwd is met de gitarist van Tokio hotel
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar dat Hilversum in Noord-Holland ligt. Ik was er toch van overtuigd dat Hilversum in Utrecht lag?
Ja, klopt, dat wel!