Waar kwam jij pas heel laat achter?

Bassie is ouder dan Adriaan WTF?!

5 likes

Allememaggies!

8 likes

Ja wat :exploding_head: ze verschillen ook echt 7 jaar

Ik dacht op de een of andere manier altijd dat Aad ouder was omdat ie grijs haar heeft :joy:

1 like

Sorry dat ik het moet zeggen, maar het oranje haar van Bassie is niet echt :stuck_out_tongue_winking_eye:

37 likes

Mind is blown :exploding_head:

Nee grapje natuurlijk, maar hij verbergt het wel door die laag schmink en die pruik dus op de een of andere manier registreerde mijn brein het niet

2 likes

Nee andere

1 like

Ooh die kende ik nog niet! Thanks!

Hahahaha sowieso :joy:

Gisteren zat ik een soort youtube video over Adolf Hitler te kijken. En zijn ouders zijn dus overleden toen hij 18 was en hij nogeneens in het leger zat en alles, en dat blew my mind. Het idee dat zijn ouders nooooit hebben gezien wat voor iemand hun zoon is geworden. Ik kreeg er echt een beetje kippenvel van zo’n raar idee vond ik dat :sweat_smile:

13 likes

Oh wow ja dat vind ik ook ineens gek?? Wel opzich fijn voor die arme mensen. Het zal je kind maar zijn zeg

2 likes

er staat best een interessante Franse documentaire op netflix geloof ik, over die neefjes van Hitler die in de us wonen en onderling afgesproken hebben geen kinderen te krijgen zodat de familie uitsterft.

16 likes

O. Well laat ik geen sympathie gaan voelen voor de man maar het is wel sneu dat hij zo is opgegroeid

1 like

Hoe heet die docu? Heftig zeg.

ik heb hem even opgezocht maar le serment de Hitler

1 like

Dat je bij onze koelkast/diepvries kunt aanpassen aan elke kant die opengaat, hahaha, kwam een vriend van ons gisteren mee: “zou je het niet handiger vinden als die deur andersom open ging?” “Eh jawel, maarja het is wat het is.” Niet dus. :joy: We hebben dat ding gelukkig pas tien jaar. Kan blijkbaar bij bijna alle modellen.

25 likes

Ik zou willen dat dit hij wasmachines en drogers kon :sob:

1 like

Zet m op zijn kop! :upside_down_face:

5 likes

Bij mijn kan het ook bij mijn wasmachine en droger!

Ja hier niet helaas, al gevraagd!

1 like

@Cozycute echt super vreemd heh? Ik vond het echt een hele vreemde gewaarwording. Het idee dat hun dat dan nooit geweten hebben dat hun zoon zoveel in de wereld teweeg zou brengen.

@Slaapmuts klopt! Dit kwam ook naar voren in de video die ik aan het kijken was, maar gek genoeg werd hij ook suuuper verwend door zijn moeder.

@Pierlala ohhh wow dat is wel echt heftig! Maar ik denk dat ik misschien wel hetzelfde zou doen eerlijk gezegd :sweat_smile:

1 like