Whut?? Hoezo dan?
Als het water warm is verdampt het sneller en blijven zeepresten van het schoonmaakmiddel achter, dat zorgt ervoor dat er strepen komen en de vloer gaat plakken. Schijnt een veelgemaakte fout te zijn. (Bron: artikels online )
Dat gebeurt bij mij niet hoor. Ik gebruik water dat zo warm mogelijk is, mijn vloer wordt daar juist veel schoner mee!
Ik kom er dus echt net achter dat in Behind Blue Eyes van Limp Bizkit het niet:
But my dreams they aren’t as empty
As my car just seems to be
is, maar:
But my dreams they aren’t as empty
As my conscience seems to be
Ik vond het altijd al zo raar maar dacht het zal wel?? Maar nu weet ik de juiste lyrics en ik hoor nog steeds dat “car just seems to be” erin… Ik hoor er echt geen conscience in gewoon. Ik kwam erachter omdat ik de originele versie van The Who net voor het eerst hoorde en het daar wel heel duidelijk is.
Maar dat gebeurt dan toch ook met koud water? Of waar zou de zeep dan heen gaan?
Plus dat in warm water de bacteriën veel sneller vermenigvuldigen.
Beste is dweilen met microvezel mop en koud water zonder product. Microvezel ziet er onder de microscoop uit als klittenbandhaakjes en heeft dus allemaal ruimte tussen elk haakje voor een beetje water en vuil. Als je zeep gebruikt worden die gaatjes gevuld met zeep en is er geen ruimte meer voor het vuil. Enige wat je daarmee doet is het vuil verdunnen, uitsmeren en verspreiden en door de zeepresten die achter blijven ruikt het lekker, maar het is niet schoner dan wanneer je enkel koud water en microvezel gebruikt.
Bron: ik werk voor een schoonmaakbedrijf en dit is hoe zelfs operatiekamers schoongemaakt worden.
Dat Canda ( die kledinglijn van C&A ) natuurlijk gewoon staat voor C and A, oftewel C&A.
Dat Tsjernobyl van de kernramp in Oekraïne ligt en niet in Japan. Huh?!
Misschien ben je in de war met Hiroshima?
Misschien ben jij in de war met Fukushima?
Ik dacht dat dat in Rusland lag
Mag allebei!
Waarschijnlijk is dit al gezegd? Sorry ik lees bij!
Ik ben pannenkoeken aan het bakken en bedenk me ineens waarom ze zo heten. Koeken die je in een pan bakt
@Vaasmodel @TantePollewop ja ik dacht dat ze dus alledrie in Japan waren, niet alleen Hiroshima en Fukushima haha. Maar dit vergeet ik nu nooit weer, was een groot wtf-moment.
(werkt dit taggen? Ben nog nieuw hier ff testen)
Dat een genie in a bottle een geest in een fles betekent, en niet een genie(megaslim iemand) in een fles. Hier kom ik dus net achter (ben 26)
Hier kwam ik inderdaad iets wat te laat achter. Toen had ik al wat mensen gestalkt.
Als kind dacht ik dat kilometeraanduidingen op de borden boven de snelweg betekenden hoeveel minuten het nog rijden was.
Dat Ralph Fiennes en Joseph Fiennes broers zijn. Ik kijk nu The Handmaid’s Tale en commander Waterford blijkt dus gewoon de broer van Voldemort te zijn, wat een gekkigheid.
OMG wow realisation Nu pas leg ik de link ook!
Hahaha dit besef ik me echt nu pas #omgopmezelf