Ik snap niet hoe het kan dat de ene wolk super veel regen vasthoudt en de ander maar een paar spetters. En wanneer valt het dan?
Dat die groene ranja van vroeger dus niet van groene appels is gemaakt maar van pruimen
Voor de mannen (hihihiâŠ). Vreselijk in mij dagelijks leven beheerst Internetgekkies uitspraken mijn leven. Niemand die mij begrijpt.
Dat een koekoek dus zijn ei legt in een nest wat niet van hem is om alle lasten te ontkomen. En dat die babyvogel dan dus gewoon wordt opgevoed door een andere vogelmoeder. En dat dat koekoekkuiken soms dan gewoon veel groter is dan die genaaide moedervogel. :â) ZO RAAR!
Hufters zijn het.
Ik heb hun in het echt gezien op de kamasutrabeurs! Iedereen riep wel Henk en Ingrid naar ze haha.
Haha herkenbaar. Ik heb hetzelfde met; MAND!
Iemand zei laatst tegen me dat ze geen geld had en toen zei ik âWHAT?? NO MUNNIE??â Maar ze kende het niet, best ongemakkelijk
Ik zou instant bevriend raken als iemand stelllllllllllaaaggge zei in respons.
Wie kent dat nou niet? Wat was dan je humor in ongeveer 2014?
WAT HEB JE?
Dacht vroegah dat je Abcoude uitspreekt als ABC-oude.
Zag het altijd op borden staan langs de weg, maar had nog nooit iemand het ook echt horen uitspreken. Of ik had nooit de link gelegd dat het hetzelfde was denk ik?
Oh en wisten jullie al waar horeca voor staat???!!
En YESYESYES GURL.
Maar zijn ze nou nog bij elkaar of niet? :o
Volgens mij is weten waar horeca voor staat bijna hetzelfde als een veenmol of satisfyer scheiding maken tussen mensen
âHow to pay here for?â
Fietsopa is een classic.
Ik roep dus ook ongewild altijd: âKaas! Ik wil kaas!!â als iemand over kaas begint #verpestdoorinternetgekkies
haha gesprekken hier thuis gaan ook vaak zo. âwat eten we? broodje met beleg van het middenplein. of liever broodje sate komt dat op de tvâ.
Hier ook ja! En het is pas helemaal mooi als iets hondred euro kost
hey je speelt met mijn prive.
sorry hou nu op haha
ps de hondred euro man vond ik zo aandoenlijk haha