Waar kwam jij pas heel laat achter?

Heb het wel een paar keer moeten doen :joy: heb mijn vriensld als hulplijn ingeschakeld. Hij geloofde het eerst niet, haha!

1 like

Dat een stofzuiger blijkbaar een filter heeft. En dat je dat zo nu en dan moet legen.
Ik liep al weken te mopperen dat mā€™n stofzuiger het zo slecht deedā€¦ :see_no_evil:

7 likes

Dat wist ik eerst ook niet, maar mijn half-Arubaanse vriend heeft ook sproetjes en dat vind ik zo mooi :smiley:

2 likes

Gelijk thuis maar ff doen :scream:

echt? ook met bij de dokter? ik heb niks gehoord van mn vader dat ie op de radio was haha

Jup, same hereā€¦ Jammer alleen de manier waarop dat is gegaan :pensive:

1 like

Dat er geen officiĆ«le leeftijd bestaat waarop iemand ā€˜bejaardā€™ is.

2 likes

Ik had echt kortsluiting in mijn hoofd gisteren, want de hele tijd toen mensen het erover hadden dat de notre dame in brand stond had ik madurodam in mijn hoofd? Ik dacht nog, waarom maakt iedereen zich daar toch zo druk om? Ja jammer dat madurodam in brand staat, maar mensen reageren wel heel overdreven. Heeft echt een paar uur geduurd tot het kwartje viel.

65 likes

Haha, en dan ook echt CNN enzo die er dan live verslag van doen. :joy:

20 likes

Dat het bij voetbal ā€œhandsā€ kan zijn en niet ā€œhensā€ :sweat_smile: letterlijk ā€œhandenā€ is natuurlijk ook compleet logisch maar het wordt altijd zo verbasterd uitgesproken haha

40 likes

Dat het Rondeel-eieren zijn en niet rond-deel-eieren

6 likes

Haha dit dacht ik eerst ook! Ik vond het al zo raar om eieren aan te prijzen als iets om uit te delen haha

1 like

Dat de band lady blacksmith mambazo uit Mean Girls echt is.
Een vriendin zei dat ze daar heen ging en ik dacht serieus dat het gewoon iets verzonnen was voor in de film.

Ik vraag me nu af of die vaas (the fertility vase of the Ndebele tribe) ook echt is!

71347507796d1f5cb6269b9c08252e55322e40dcab2c61cfde23cb5549e7d523

12 likes

Hahaha ik dacht bij ā€˜Fill my cup, put some liquor in itā€™ dat hij zong ā€˜fill my car, put a niger in itā€™ :flushed::flushed:

10 likes

Dat heb ik ook heel lang gedacht :sweat_smile:

1 like

Dat de bedenkers van Puma en Adidas broers zijn.

7 likes

En ruzie kregen

1 like

Dat Juventus niet een Nederlandse voetbalclub is. :redface: Geen idee waarom ik dit dacht, hahahaha.

18 likes

Dat ketchup en ketjap twee verschillende sausjes zijn :thinking:

1 like

Ik kwam vroeger vaak bij een vriendje spelen op een boerderij. Ik heb heel lang gedacht dat ze raketten op het erf hadden staan maar vond dit ook niet eens heel raar ofzo. Even een tripje naar de maan maken hoort zeker bij het boerenleven :rocket::cow2: het is dus een voersilo haha

90 likes