Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ik dacht altijd dat hier melk in zat… tot nu :redface:

29 likes

Wow ik wil deze voor m’n katten

6 likes

Klopt! Had ik er eerst bijstaan alleen werd het een kromme zin en ik was te lui om er een fatsoenlijke zin van te maken haha. Heb je ook de Linda gelezen?

Haha nee ik heb geen Linda gelezen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hahaha ik moest hierom zo hard lachen :joy::joy:

Dat Renesse geen prachtig oord in Spanje is, maar gewoon een plaats in zeeland. Of all places. Jongeren gingen altijd naar Renesse voor zuipvakanties ‘in mijn tijd’. Laatst waren we plannen aan het maken voor een vakantie in Spanje en riep ik dat ik niet naar Renesse wilde want daar zitten alleen maar jongeren! Eh nee snap ik maar we gaan ook niet naar Zeeland maar naar Spanje dus dit hoef je op zich niet te melden.

97 likes

Ik heb dat idd ook best lang gedacht

2 likes

Dat 'Van ‘t Zelfde’ een echte achternaam is.

7 likes

Haha aantal jaar geleden ging ik hier ook heen en vertelde dit tegen een vriendin en zei dat we met de auto gingen. “Huh maar brengen je ouders je dan helemaal met de auto naar Spanje?!”

2 likes

55 likes

Ah zo cute


Het is ook veel gezellig met z’n tweeën :heart::hamster:

80 likes

Hier ook

62 likes

Ja maar, ik heb een cavia thuis nu die ik van mijn werk heb meegenomen en zijn vriendje was in de herfst overleden. Deze cavia is al 7 en om hem een rustig thuis te kunnen geven heb ik hem meegenomen. Kun je er dan zomaar een andere cavia bijzetten? Of laat ik het zo?

Ik zou het zo laten. Hij is al 7, dus hij zal niet nog jaren leven. Denk dat je er goed aan hebt gedaan om het zo te laten, laat hem lekker van z’n oude dag genieten.

Ok pffffft ik vind het wel lastig hoor evengoed. We zijn wel extra lief voor hem. Misschien helpt het. :sweat_smile:

Ik denk dat alleen blijven dan geen probleem is hoor. Ik denk ook niet dat ik een nieuwe erbij neem als een van de 2 dood gaat. Of er moet een wat oudere in de opvang beschikbaar zijn.

Ik had vroeger ook maar 1 cavia hoor. Heel het gezin zorgde voor haar (behalve m’n vader haha) en alles draaide om haar. We gaven haar zoveel aandacht. Ook al was ze alleen, ik heb niet het idee dat ze wat tekort is gekomen. Ze is ook 8 jaar oud geworden :heart:

Je doet het vast goed hoor! :kissing_heart:

3 likes

Ik ontdek net pas dat Volendam in Noord-Holland ligt en niet in Gelderland of Overijssel :eek:

2 likes

Huh