Hahaha, leuk, dan kan je antwoord nog kloppen. ‘Wat schuift het?’ ‘Ja, niks, maar toch niet leuk…’
Ik zat naar mijn bodylotion te kijken en onder dat merk stond “est. 1990” en opeens realiseerde ik met dat het natuurlijk staat voor “established 1990” maar op de een of andere manier had ik het zelf altijd ingevuld als “estimated 1990”. Zo van, het is zo lang geleden we weten het niet precies meer maar ergens in 1990
Hahaha besef nu dat ik dat ook altijd deed
naja, ja en nee. De meeste Mexicanen vieren dit helemaal niet.
Wow weer wat geleerd! Ik dacht inderdaad ook bijna niets. Alleen wiki zegt “niets of weinig voorstellend” maar alle andere sites gebruiken “niets” of “nul”
In mijn stad werden Kingsland en het Bevrijdingsfestival op hetzelfde terrein gevierd. Ik was op Bevrijdingsdag zó in de war hoe ze het deden, want hoe kunnen twee festivals nou op hetzelfde terrein plaatsvinden? Ik heb hier bijna de hele zondag over nagedacht hoe dat mogelijk was en ik kom er nu pas achter dat het natuurlijk een week na elkaar is. Ik voel mij zo dom Het ergste is nu nog dat ik mij bedenk dat ik vorig jaar in precies hetzelfde dilemma zat.
Dat het ‘to make amends’ is en niet ‘to make a mence’…
Ik kom hier nu achter.
“i was today years old”
Dat Miep niet onze Egf Miep is… Zie mommyblog. Ik heb onder een steen gelegen want waar hangt Miep dan uit?
Verrek
Dat het “Grote Rob Geus Kind ontmaskeringstopic” niet ging om erachter te komen wie er eventuele buitenechtelijke Rob Geus-nageslacht is
Echt, serieus? Wat is ‘goed’ en wat is ‘fout’? Heb echt geen idee namelijk. Werk ze ook zonder nadenken weg😂
Dat iemand die 80 jaar is gewoon net zo oud is als de hele Nederlandse Opstand, inclusief het Twaalfjarig bestand. Je bent dan echt een tijdvak oud, een periode.
Het is geen kennis dit, maar meer een besef dat ik had
My life has been a lie
Edit: ja echt niet, en dat er dan maar één tegelijk uit komt zeker :’)
Ik weet pas sinds een jaar of 2 dat je bij dit soort toetjes het bakje dus kan plooien om de toppings er op te gieten. Tot daarvoor deed ik altijd heel onhandig alles met mijn lepeltje erin, tot ik op een dag het licht zag

Hoezo duurde het 20 jaar vooraleer ik dit ontdekte?
Kom er net achter dat Daft Punk frans is???
Dat er een bepaalde manier is om stukjes van de Toblerone chocolade af te breken.
toblerone niet tony haha ; )