Waar kwam jij pas heel laat achter?

Hoe dom de naam ‘brainwash’ eigenlijk is voor een kappersketen.

16 likes

Net zo dom als ‘super cut’.

12 likes

:crazy_face: die ken ik!

1 like

Heb niks tegen de kapsalon op zich hoor, even voor de goede orde :joy:. Maar als ik er in Eindhoven langs kom denk ik iedere keer weer ‘super kut’. De helft van de Brabanders/Nederlanders spreekt het ook zo uit natuurlijk.

2 likes

Dat er een fantastisch YouTube kanaal genaamd Geo Theo Video bestaat en hij een beetje praat als Slimme Schemer

3 likes

Waar de naam NAC Breda voor staat. De naam is tot stand gekomen door de fusie van 2 verenigingen, namelijk NOAD (N) en ADVENDO (A). NOAD staat voor Nooit Opgeven Altijd Doorzetten en ADVENDO voor Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning. De C staat voor Combinatie.

Dus de naam is voluit Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda.

58 likes

Hahha wij zeiden altijd Na Afloop Chocomel :rofl:

11 likes

Ik heb pas dit jaar geleerd dat ‘hun’ niet alleen goed is als bezittelijk voornaamwoord. (Hun huis, hun auto).

Maar dat de zin Ik geef hun een boek ook correct is. (Dus meewerkend voorwerp zonder voorzetsel) En Ik geef het boek aan hen.

5 likes

Wat zei jij dan? Ik geef ze een boek?
Ik vind dat juist niet klinken, maar schijnt wel correct te zijn.

1 like

Of misschien ‘hen’? Ik geef ‘hen’ een boek? Veel mensen gebruiken regelmatig ‘hen’ waar het ‘hun’ moet zijn.

2 likes

Ik geef hen een boek. (Maar ik zeg meestal: ik geef het boek aan hen - wat dus ook correct is)

Dat ontsnappen uit de gevangenis niet strafbaar is?!

23 likes

JA! kwam ik vandaag ook achter! jij ook nav die oostenrijker die ontsnapt was en naar tenerife is gegaan?

Hhaha ja! Ik was echt heel verbaasd!

1 like

Ik snap niet hoe het kan dat de ene wolk super veel regen vasthoudt en de ander maar een paar spetters. En wanneer valt het dan?

Dat die groene ranja van vroeger dus niet van groene appels is gemaakt maar van pruimen :see_no_evil:

10 likes

Voor de mannen (hihihi…). Vreselijk in mij dagelijks leven beheerst Internetgekkies uitspraken mijn leven. Niemand die mij begrijpt.

27 likes

Dat een koekoek dus zijn ei legt in een nest wat niet van hem is om alle lasten te ontkomen. En dat die babyvogel dan dus gewoon wordt opgevoed door een andere vogelmoeder. En dat dat koekoekkuiken soms dan gewoon veel groter is dan die genaaide moedervogel. :’) ZO RAAR!

35 likes

Hufters zijn het.

5 likes

Ik heb hun in het echt gezien op de kamasutrabeurs! Iedereen riep wel Henk en Ingrid naar ze haha.

3 likes