Waar kwam jij pas heel laat achter?

WATER???

8 likes

Ik vind helemaal mooi

6 likes

Is lust geen majnais anders zou ik het standaard elke week zo bestellen.

3 likes

Een loofah sponge word gemaakt van een soort courgette


2 likes

Laten we de kaasRAPS niet vergeten

12 likes

om koekjes te rapsen???

10 likes

Dat Tarzan blijkbaar in de Afrikaanse jungle leeft. Ik dacht dat hij ergens in een regenwoud in Idonesië zat ofzo. Terwijl ik Tarzan vroeger heel vaak heb gekeken.

6 likes

Dat stukje vertelde ik ooit aan een vriendin
 Ze vroeg aan mij : ‘wordt boter dan niet gemaakt van boterbloemen?!’ 
 Ik begon keihard te lachen omdat ik dacht dat ze sarcastisch was, helaas was ze bloedserieus. (We waren 20 toen).

3 likes

Komt dit niet doordat er vroeger boterbloemen op een verpakking van boter stond? Dacht blue band maar ben er niet zeker van.

Huh?? Ik dacht altijd dat dat iets betekende als in dat je iets niet te eten vond :joy:

3 likes

U wot mate?

Ik dacht ook het betekent iets van het is nasty af

3 likes

Makes 0 sense

8 likes

Hahaha het klinkt nog steeds hetzelfde voor mij😅

1 like

Maar hoe gebruik je versmaden dan in negatieve zin? Want dan zeg je toch hetzelfde als niet te versmaden? Ik snap het niet meer :joy::woman_shrugging:

Versmaden = verachten
Niet te versmaden = niet te verachten = dus positief

6 likes

Ah ok. Maar dan nog, hoe gebruik je versmaden dan in een zin? Wij versmaden dat?

Ik kwam er een paar maanden geleden achter dat “griep” en “buikgriep” verschillende dingen zijn. Ik wist gewoon niet dat er een griep bestond die niet met je buik te maken heeft per se. Had ook geen idee welke symptomen er bij griep horen :sweat_smile:

3 likes

Dat ‘minzaam glimlachen’ positief is. Dacht altijd dat minzaam iets van sarcastisch of minachtend betekende. Maar het betekent juist vriendelijk.

7 likes

Is het niet olie van de koolzaad wat ze hiermee bedoelen? Zijn ook gele bloemen

Oh, huh, ik dacht altijd dat het een beetje een hautain lachje was.

11 likes