“i was today years old”
Dat Miep niet onze Egf Miep is… Zie mommyblog. Ik heb onder een steen gelegen want waar hangt Miep dan uit?
Verrek
Dat het “Grote Rob Geus Kind ontmaskeringstopic” niet ging om erachter te komen wie er eventuele buitenechtelijke Rob Geus-nageslacht is
Echt, serieus? Wat is ‘goed’ en wat is ‘fout’? Heb echt geen idee namelijk. Werk ze ook zonder nadenken weg😂
Dat iemand die 80 jaar is gewoon net zo oud is als de hele Nederlandse Opstand, inclusief het Twaalfjarig bestand. Je bent dan echt een tijdvak oud, een periode.
Het is geen kennis dit, maar meer een besef dat ik had
My life has been a lie
Edit: ja echt niet, en dat er dan maar één tegelijk uit komt zeker :’)
Ik weet pas sinds een jaar of 2 dat je bij dit soort toetjes het bakje dus kan plooien om de toppings er op te gieten. Tot daarvoor deed ik altijd heel onhandig alles met mijn lepeltje erin, tot ik op een dag het licht zag

Hoezo duurde het 20 jaar vooraleer ik dit ontdekte?
Kom er net achter dat Daft Punk frans is???
Dat er een bepaalde manier is om stukjes van de Toblerone chocolade af te breken.
toblerone niet tony haha ; )
Dat het begrip ‘gerrymandering’ deels daadwerkelijk afgeleid is van ene Gerry.
Geen probleem! Ik deel je struggle, als ik ooit een oplossing vind voor dat probleem dan deel ik het meteen.
Dat het ‘voor de kat z’n kut’ is en niet ‘voor de katsekut’.
Dat Guinness Book of Records van de Guinness-brouwerij komt
In dezelfde categorie: Michelinster komt van het autobandenmerk Michelin.
Dit heb ik wel eens gehoord ja (maar wel weer vergeten). Ik vind ze allebei gewoon geen logisch verband hebben
Volgens mij is de Michelinster ooit begonnen als een soort ANWB-gidsje die chauffeurs meenamen op reis. Waar kan je tanken, parkeren, slapen, eten enz. En kennelijk werd er veel gebruik van gemaakt. En daar is het uit gegroeid. Dus er zit een soort van logisch verhaal achter.