Interessant! Al snap ik de gedachtegang van die mannen echt totáál niet??? Als dat echt hun redenen zijn hebben ze duidelijk geen idee hoe je met vrouwen moet communiceren! En dickpics uitgooien tot je beet hebt? Heb je ooit beet dan?
Ik heb twee (!) keer appjes gekregen van een onbekend nummer met iets van ‘hee was superleuk gisteravond, wil je die foto nog hebben? ’ en dan kon ik natuurlijk mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en dan reageerde ik en hoppa een dickpic (ugh, had ik kunnen weten natuurlijk).
Dus er zullen ook mannen zijn die gewoon random nummers appen en kijken wat er gebeurt. Of iemand heeft 2x mijn nummer aan iemand gegeven
Is het niet een soort nieuwerwetse manier van potloodventen? Heb het idee dat dat trouwens minder voor komt, zie het voor m’n gevoel nauwelijks meer in het nieuws enzo. Ben eigenlijk wel benieuwd of het aantal potloodventers gedaald is sinds de digitalisering haha.
In de periodes dat ik actief aan het daten was kreeg ik wel eens dick pics, maar nooit vanuit het niets in m’n DM’s geslide of zo.
In de WhatsApp groep met m’n vriendinnen delen we altijd dick pics met elkaar, als iemand die je eigenlijk (nog) niet kent je een foto van z’n banaan stuurt is hij fair game hoor.
Maar van iemand die je aan het daten bent of waar je flirterig contact mee hebt snap ik het nog iets beter dan van volslagen vreemden. Denk trouwens dat de meeste mannen het wel leuk zouden vinden om ineens random een foto van je boobs te ontvangen. Dus misschien houden ze gewoon wel teveel vast aan hun eigen perceptie wanneer ze dickpicks versturen?
Haha ja maar een piemel is niet hetzelfde als borsten he. Stel je voor dat je een close-up van je punani naar vreemden stuurt
Haha oke true. Maar toch heb ik ook daarvan het idee dat mannen het misschien minder vervelend zouden vinden dan vrouwen?
Mijn vriend vond het opzich niet super dom van die mannen om een dickpick te sturen… dus ik zeg van heh waarom dan? Zegtie ja dan gaan vrouwen denken van ooehh ik wil dat in me en worden ze blij (???)
Nou ik ben helemaal verbaasd hahaha wist niet dat ik een achterlijke vriend had
Hahahahaha
Hahah ik lach echt hardop om je laatste zin
Ik denk echt dat veel mannen oprecht veronderstellen dat vrouwen geil worden van dickpics, want ze zouden zelf ook geil worden van een spontane naaktfoto. Dat dat bij vrouwen totaal niet zo werkt is misschien lastig voor te stellen als het bij jezelf eigenlijk wel altijd werkt…
Zelfde als iemand schreeuwt: ‘HEY MEISJE NEUKEN?!!!’
Kan me niet voorstellen dat dat ooit succesvol is geweest.
Nou, potverdrie, wat een toeval en wat leuk dat je dat vraagt! Ik zat net te denken: dat jochie daar die spuugt op straat en met z’n matties staat te chillen om de hoek van de buurtsuper, ik hoop dat hij me vraagt of ik even lekker van bil wil! Jouw kamer bij je ouders op zolder of bij mij thuis?
Ja deze gedachtegang kan ik me dus NIET voorstellen dat mannen dat oprecht hebben haha. Hoe kun je dat denken? Ik ben er hoogstens door geïntimideerd want die dingen zijn vaak huge
Haha nice!
Scarlet curtis heeft ook een heel essay met gevatte antwoorden op stomme opmerkingen en die beginnen ook allemaal met wat leuk dat je het vraagt / wat goed dat je interesse toont. En dat was zoo heerlijk.
(maar hij staat dus niet online vet jammer, ze leest 'm wel voor in een podcast)
Niet meer? Ik zat er een paar jaar geleden voor het laatst op, toen kon het alleszins wel?
Nee idd en gedachte dat je iemand een foto van je poes schermvullend zou sturen vind ik zo lachwekkend… snap niet hoe een man zo kan denken
Voor zover ik weet kun je nooit persoonlijk foto’s naar een match sturen. Wel kon het geloof in dat je een foto voor 24 uur deelde maar dan met al je matches. Ik wilde ellegirltalk omdat ik weet door het datetopic dat zij er iig opzit/zat maar die is ook al weg?
Ik heb heel lang gedacht dat het kanaaleiland was en niet kanaleneiland, terwijl ik daar zelf ben geboren. :’)