Waar kwam jij pas heel laat achter?

Dat Olcay en Estelle Cruijff twee verschillende personen zijn. Niet dat ik dacht dat de ene een alter ego was van de ander maar zowel bij Olcay als Estelle dacht ik altijd dat het Olcay was. Tot voor kort geen idee hoe Estelle eruit zag

10 likes

Dat had ik laatst in het land waar ik woon met een biermerk dat een eigen concertzaal heeft, net zoals Heineken. Maar ik kende alleen de concertzaal. Dus ik riep echt naar mijn vriend door de supermarkt: “WOW Heineken Music Hall heeft gewoon een eigen biertje!!”

Mijn vriend stond echt zo :sob:

23 likes

Voordat Olcay in widm zat haalde ik hen ook altijd door elkaar.


Ik kwam er pasgeleden achter dat ik een bamischijf lekker vind. Geen idee of deze herinnering klopt, maar ik heb jarenlang gedacht dat ik dat heel vies vond omdat het me vaag bijstond dat ik het als kind ooit een keer gegeten had en ik het toen niet zo lekker vond. Onlangs heb ik het toch maar eens geprobeerd en ik blijk het gewoon heel lekker te vinden :woman_facepalming:

3 likes

Ja zo ken ik het woord pieren ook!
Toen ik een kind was, had ik een buurman die ook pieren gebruikte om te vissen. Om pieren te vangen ging hij altijd ‘piertje wippen’, zo noemden hij en wij dat. Hij ging dan met een schoffel in het gras. De schoffel bewoog hij heen en weer en zo kwamen, door de beweging, de pieren naar boven.

4 likes

Omg jaaa dat heb ik vroeger ook gedaan! :joy:

2 likes

Kom er vandaag pas achter dat je flits op iphone kan dimmen/feller maken. Mind is blown!

9 likes

Hoe? :anguished:

2 likes

Als je het icoontje van de zaklamp ingedrukt houdt :ok_hand:

11 likes

Dat we vandaag moet stemmen
 Ja hallo zat nog in de Eurovision songcontest vibe!!

5 likes

daar kwam ik laatst bij mijn android ook achter! alleen ging het toen per ongeluk en wist ik niet wat ik gedaan had :joy: duurde toen alsnog even hoe ik uitgevonden had hoe je het bewust moet doen haha. krijg je met een iPhone ook de melding dat de hoogste stand lichte brandwonden kan veroorzaken bij lang contact met de huid? die melding krijg ik als ik 'm op stand 5 zet haha

Nee niet gezien haha!

De naam Etos staat voor eendracht, toewijding, overleg en samenwerking.

14 likes

Dat een tas thee een kop/glas thee betekent. Iig dat heb ik er van begrepen.

Het is Vlaams toch?

Hold my purse krijgt een nieuwe betekenis

8 likes

Haha ik ook
Vooral omdat ik het ging uitproberen. Tas-tee

12 likes

Hahaha, niet helemaal hetzelfde maar toen ik in de horeca werkte zei een oude man tegen mij “doe mij maar een jonge”. Ik dacht wtf?!?!?! Een jongen? En ik had die hele dranklijst goed uit m’n hoofd geleerd. Dus ik vroeg “sorry wat zei u?” Hij bleek een jonge jenever te bedoelen.

18 likes

Spar: In oorsprong luidde het motto van de organisatie: D oor E endrachtig S amenwerken P rofiteren A llen R egelmatig’, waaruit het acroniem DE SPAR is ontstaan, later ten gevolge van het toetreden tot de internationale markt verkort tot SPAR

14 likes

Haha ja I feel you

1 like

Haha ja en eens per jaar is nog steeds regelmatig!

1 like