dat sommige haartjes op mijn lichaam echt lang kunnen worden wtf
spotte vanmiddag 3 lange haren op mijn been ergens achterin mijn knieholte en op mijn bovenarm
ik wil niet weten hoeveel tijd jij in totaal hebt besteed aan dit handmatig doen
Waarschijnlijk niet veel meer dan wij aan het verbeteren van Word’s interpretatie
Ik doe dit ook altijd handmatig want begrijp niks van die automatische functie
Heb je wel al over de wonderen van endnote gehoord als je bronnen gebruikt? Ging echt een wereld voor me open en het scheelt zoveel tijd!
Hoe het klokhuis van een appel ontstaat, ik heb een appelboom in de tuin en vond die sort vruchten er zo raar uit zien met een raar uitsteeksel aan het eind. Tot ik me opens besefte dat dat dus later meer naar binnen vouwt en bij het klokhuis hoort (blijkbaar heet dit het kroontje).
Dit dus:
Vind ik niet eens heel gek, rasechte Utrechters spreken het ook vaak zo uit, Kanaaland met zo’n lekkere aa. Net als mart ipv markt, heerlijk haha
En mijn familie is ook zo utrechts als die vockingworst dus eigenlijk is het niet zo gek dat ik pas op mijn 12e doorhad hoe je het woord goed spelde. Jochie, we gaan ff lekker naar de mart toe een vissie halen.
Haha leuk, ik hou d’r van!
Ik heb laatst ontdekt dat Word ook dingen op alfabetische volgorde kan sorteren!
Volgens mij mis ik iets in mn leven
Weet niet of je nog studeert, maar ik krijg via mijn uni gratis toegang. Super chill want ik snap vrij weinig van de reference style die ik moet gebruiken bij mijn essays
Ja, maar zij dacht dus dat het alleen het zuiden van Afrika zo werd aangeduid. Niet dat het daadwerkelijk een land was.
Dat de Côte-d’Or niet aan zee ligt.
Hahah ik ook ja.
Niet als je het over het Franse departement hebt, maar wel als je het over de Goudkust in Ghana hebt.
Ik lees net in een ander topic dat # niet met cijfers kan. Ik heb alleen insta en post daar niet eens. Dus wist dit helemaal niet. Dacht dat alles met hashtags kon.
Hoe fijn lezen op een ereader is. Ik was altijd heel erg anti, want een fysiek boek lezen vond ik altijd fijn. Echt de geur van papier en zien dat je steeds verder in het boek komt. Maar met de ereader heb je ‘s avonds gewoon licht, je bent snel bij je laatste pagina en je kan eeuwig op een kant blijven liggen, want het wordt niet te zwaar.
Ik ben er 5 minuten geleden achter gekomen dat er niet zoiets bestaat als een bliksemafleider. Mijn vader heeft mij en mijn broer blijkbaar vroeger wijsgemaakt dat iedere straat een huis heeft waarop een bliksemafleider staat zodat de bliksem daar in slaat ipv in een huis zelf. Het klonk zo logisch.
Bestaat toch wel? Of begrijp ik je verkeerd? Haha