Dat bestaat wel hoor? Het vermindert de kans dat het inslaat
Haha, waarom dacht je dat het niet bestond?
Ik denk alleen niet dat in ieder straat op 1 huis zo’n afleider is, maar ze bestaan wel
Omdat mijn broer net zei dat hij dacht dat het iets was wat onze vader ons had wijsgemaakt zodat we niet meer bang zouden zijn.
En het neemt nauwelijks ruimte in in je tas!
dacht even dat dit over die bliksemafleiders ging en was helemaal in de war
Dat de avondvierdaagse echt super Nederlands is. Ik ging dat uitleggen aan mijn vriend (niet Nederlands) en hij snapte er niks van. Hij vroeg ook echt “maar waar is dat dan voor? loop je voor een goed doel?” en hij ging helemaal stuk toen ik hem een filmpje liet zien van het einde dat er dus fanfare is en je bloemen en snoep krijgt. Ik moet daar nu ook echt om lachen wants als kind liep ik altijd 5k maar dat is echt zo makkelijk? echt zwaar overdreven dat je daar een medaille voor krijgt enzo
Spread the word!! Is zo handig maar mensen willen gewoon volhouden dat boeken fijner zijn…
Je kan met een boek niet eens doorlezen met 1 hand want dan kun je de pagina niet omslaan.
Ereader verblindt je ogen ook niet in de zon als witte pagina`s.
Veel zijn waterproof
En je kunt met gemak 100 boeken meenemen
Je kunt elk boek online kopen en gelijk erop zetten. Je hoeft nooit naar de winkel of de bieb je hebt er direct toegang toe
Ik snap mensen die nog boeken kopen echt niet
Ik heb zulke goede herinneringen aan de avondvierdaagse! ik liep altijd met bijna mn hele school. Iedereen had allemaal snoep mee en zo’n citroen met een pepermuntje in een zakdoek . Ik liep altijd de tien en ik voelde me super superieur als dan de 5 en de 10 splitste
.
Is het echt zo nederlands? doen ze het niet ook in Duitsland en België?
Ik hou echt van boeken! ik kan me makkelijk een uur vermaken in een (tweedehands) boekenwinkel of op een boekenmarkt. Ik vind boekenkasten zo mooi en ik kan echt helemaal blij worden van een serie met mooie kaften in de kast hebben staan
Ik snap hoe handig een ereader is maar ik gebruik hem eigenlijk uitsluitend op vakantie als al mn boeken op zijn. Er is gewoon iets magisch voor mij aan ‘echte’ boeken, ik zal ze nooit helemaal inruilen voor een elektronisch exemplaar.
Waar kijk ik naar??? Het lijkt op een eierkoek met perfect ronde schimmel waar een theedoek half is ingevrot
Hahah ik zie een sinaasappel maar ik heb echt geen flauw idee wat dit is
Ik zie een halve sinaasappel met 2 ingevroren pepermuntjes
Een citroen-pepermuntzakdoek
Yes bijna goed, ga ik door voor de wasmachine?
Maar waarom dan?? Ik word al misselijk bij het horen van deze combinatie
Nee, een nette herenzakdoek kan je krijgen.
Geen idee maar dat hoort bij de avondvierdaagse netzoals een stukje komkommer uit de koelkast die ingewikkeld was in aluminiumfolie.