Waar kwam jij pas heel laat achter?

Maar dat is juist ook een argument voor de juistheid van Wikipedia want meerdere bronnen leiden juist tot een genuanceerder beeld. (daarnaast kan iedereen het ook weer controleren natuurlijk)

1 like

Als iets niet klopt wordt het er vaak ook wel snel afgehaald geloof ik. Op de middelbare school had een jongen uit m’n klas de pagina van Zeus gekopieerd en overal in plaats van Zeus zijn eigen naam ingevuld. Binnen een half uur was die pagina alweer verwijderd haha.

15 likes

Emoji - Emotie

3 likes

Er zijn gewoon moderators op Wikipedia, die controleren alle aanpassingen.

3 likes

Ho haha sorry wilde dit in een ander topic posten, maar is wellicht toch vrij toepasselijk :sweat_smile:

Dat Luuk Ikink geen Lucky King heet.

24 likes

Dat niet Jan, Piet, Joris en Corneel baarden hebben, maar Jan, Pier, Tjores en Corneel wel. Geloof niet dat iemand dat goed zong op de basisschool

23 likes

Zoveel vraagtekens bij deze post. Ik heb dit lied (?) totaal gemist in mijn jeugd denk ik

20 likes

Huh echt

1 like

Haha dit had ik ook :joy:

1 like

Haha. Het is het nummer van @anon42392789 hierboven, alleen dan iets meer kampvuurachtigs

Dat schijnt eigenlijk toevallig op elkaar te lijken. Emoji betekent letterlijk zoiets als afbeeldings-tekens in het Japans. Emoticons (emotional icons) verwijzen er wel naar : )

Dat dit nummer door een vrouw werd gezongen en niet door Bruno Mars.

18 likes

Ja daar kwam ik dit weekend ook achter!

En nog een F1 onthulling voor mij dit weekend, dat er per de regels maar 1 defensive move gemaakt mag worden. Dus dat het verboden is om continue te zigzaggen zodat je aanvaller er niet langs kan. Dat leek me nou zo voor de hand liggend dat een regel niet eens nodig zou zijn, want als je gaat slingeren verlies je tijd en banden. Maar bij bijvoorbeeld Monaco zouden coureurs dat blijkbaar toch gaan uitproberen, aldus m’n vriend. Die overigens helemaal in z’n nopjes was dat hij me iets kon mansplainen haha.

3 likes

Ik kom er net achter dat het nummer Candle in the Wind van Elton John over Marilyn Monroe gaat en dat die versie het origineel is. Hij heeft de tekst wat aangepast voor Princess Diana.

3 likes

Dat het merk F.ila geen Fils is. Ik dacht sinds twee weken geleden dat de laatste letter een s was.

16 likes

Whuuuuuuut dat dacht ik ook!!!

4 likes

Hahaha huh?! Nu je het zegt inderdaad! Ben helemaal in de war. :rofl:

Nu ik de clip en haar er zo bij zien kan ik me ook niet voorstellen waarom ik dat dacht. Ik hoor nu echt een vrouw :thinking:
Wat een mindfuck

4 likes

Ik lees dit nu pas maar ik ben blij met deze post. Ik vind hen namelijk ook op elkaar lijken maar niemand geeft me ooit gelijk.

1 like