Daar moet je op sabbelen.
Citroen en mint is niet zon rare combi.
Denk maar aan die ricola snoepjes en mojito
Ik vind mijn ereader superhandig, maar zet me in een (al dan niet tweedehands) boekenwinkel en ik ben zo een paar uur zoet. En ik houd ook gewoon van mijn boekenkasten met boekenā¦
Ik ken echt beide combinaties niet ik had altijd een fanny pack met mentos en andere soort snoep. Nooit iets gezonds haha.
Maar helpt dat bij het lopen dan ofzo? Heb hier nog nooit van gehoord. Loop je dan 10 km met die zakdoek in je hand?
deden jullie het met citroen? wij kregen altijd een sinaasappel met king pepermunt
Hadden we hier ook altijd bij de avondvierdaagse! Sinaasappel met pepermunt, iedereen zat altijd aan die doekjes te sabbelen (Ik ook) En mensen hadden inderdaad ook vaak komkommer mee.
Ahh wat een nostalgie, ik vond de avondvierdaagse zoooo leuk. Lekker vier dagen met al je vrienden lopen en snoep eten en dan op de laatste dag als een held ontvangen worden. Was helemaal vergeten hoe leuk dat was.
Dit is echt mijn grootste nachtmerrie
Vaak had je ook nog een plastic broodzake mee om het op te bergen of als die āopā was zodat niet alles een kleffe bedoeling werd.
Wij deden dextro energy erop, echt ranzig eigenlijk dat ik dan urenlang aan een zakdoek likte.
HAHA wat is dat, die theedoek met een sinaasappel een pepermuntje hahah ik kan niet wachten om dit aan mijn vriend te laten zien vanavond.
Wij kregen onderweg van hulp moeders iets ālekkersā maar dat was altijd een krentebol (hebben ze hier ook niet) of een mandarijntje ofzo.
Ik heb hem ook typische liedjes laten horen die we dan zongen zoals āeen potje met vetā hij vroeg wat je dan zingt en toen realiseerde ik met pas dat het een vet (haha) raar liedje is eigenlijk, geen idee waar dat potje vet voor was of wat het überhaupt is.
Ik vind een echt boek wel makkelijker lezen maar misschien komt dat omdat mijn ereader al best oud is. De nieuwere hebben vast een fijner scherm. Maar ik merk echt dat ik iets minder snel lees met mijn ereader. En heb ook al eens gehad dat ik dan op het strand lag en de batterij was leeg
Maar verder ben ik het er helemaal mee eens met hoe makkelijk is, vooral dat je al je boeken gewoon bij je hebt en ik vind het ook heel handig dat je dingen kunt markeren en op bepaalde termen kunt zoeken!
Bedoeld (:
My Kindle is my boyfriend, of in ieder geval buitenman. Ik heb een hele wand boekenkasten met grotendeels tweedehands boeken maar sinds die Kindle is mān leven zo makkelijk! Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik vooral in bed lees en met een normaal boek moet je dan licht hebben en steeds van hand wisselen etc en een Kindle maakt dat makkelijker.
Ja, voor in bed en op vakantie vind ik hem ook ideaal (alhoewel ik op vakantie voor het gevoel toch vaak nog een fysiek boek in mijn tas prop), maar als ik in mijn luie stoel zit vind ik een echt boek toch nog steeds fijner om de een of andere reden. Rondsnuffelen in (tweedehands) boekwinkels blijft ook gewoon zo fijn. Dus ik ben voor een mix van ereader en fysiek.
Hahah ik moest hardop lachen.
Ik heb hier ook nooit van gehoord. Wij kregen wel dextro met citroensmaak mee
Ik vind het redelijk shockerend dat niet iedereen die sinaasappel-in-zakdoek kent Dat is voor mij echt synoniem met de avondvierdaagse. Misschien is het een streekgebonden fenomeen?
Ik kende het ook niet en liep elk jaar mee! Maar mijn zusje zit nu op een andere basisschool en daar doen ze het wel!
Hahaha voor mij gaat juist een hele wereld open, ik had er voor vandaag nog nooit van gehoord! zo gek haha.
CoolBest ligt in de supermarkt in de koeling, alleen om het idee te wekken dat het vers sap is. Het hoeft dus helemaal niet in de koeling te staan, maar het bedrijf instrueert de supermarkt om het daar wel in te plaatsen.