Waar kwam jij pas heel laat achter?

All hail the Fat Van Dale

Jeetje wat een kneitezotte boel

Wow, mn wereld schudt :scream: (niet sarcastisch)

Ik zeg altijd Knetter :no_mouth:

Dit zorgt voor een error in m’n kneiter

Allemaal de Van Dale boycotten

Ach, wie heeft de van Dale nog in de kast staan?

Denk alleen nog als ebook tegenwoordig

Dat iemand die een geldloper is zo iemand is die bij de waardetransport werkt.

Ik vond het altijd zo’n negatief woord, altijd als ik het hoorde dacht ik dat het over een crimineel ging die verantwoordelijk is voor de transacties van de bende ofzo :sweat_smile: kwam er pas vanavond door opsporing verzocht achter toen ze zeiden dat er een geldloper was overvallen en ik eerst dacht “wat is daar erg aan??”

Ik leer echt elke dag nieuwe dingen door dit topic! :rofl:

Iemand vroeg dit aan mij. Toevallig weet ik wel hoe het hoort, maar vond het leuk om het hier neer te kwakken:

Het is een zooitje
Het is een zootje ongeregeld

Samenvatting

Het mag beide toch? Officieel gezien zootje dacht ik, maar zooitje mag tegenwoordig ook. Of zit ik fout?

Het wordt nu in inderdaad door elkaar gebruikt, maar er zit wel degelijk verschil in.

Ik kwam er pas vet laat achter dat Stephen King en Stephen Hawking verschillende personen zijn. Dat terwijl ik wel ook gewoon van allebei boeken in mijn kast heb staan.

In combinatie met je naam hier nog mooier haha

Dat het vroedvrouw is en niet voedvrouw (geen idee waar dat voeden op zou slaan overigens).

Er was vroeger wel een gebruik dat vrouwen de baby’s van andere (vaak hoger geplaatste) vrouwen borstvoeding gaven. Natuurlijk niet hetzelfde, maar ik kan me voorstellen dat het daarvan ooit is blijven hangen.

Haha dat einde van dat artikel. Zo droog. :joy:

Hahahaha

Ik had er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat hun namen zo goed op elkaar lijken. Het voelt gewoon heel anders of zo.

Wat ontzettend aardig van u om tot zover te lezen. U hebt echt een i-interesse. Dank u wel.
:rofl:

@Zoeva