Waar kwam jij pas heel laat achter?

Zelfde als iemand schreeuwt: ‘HEY MEISJE NEUKEN?!!!’

Kan me niet voorstellen dat dat ooit succesvol is geweest.

13 likes
4 likes

Nou, potverdrie, wat een toeval en wat leuk dat je dat vraagt! Ik zat net te denken: dat jochie daar die spuugt op straat en met z’n matties staat te chillen om de hoek van de buurtsuper, ik hoop dat hij me vraagt of ik even lekker van bil wil! Jouw kamer bij je ouders op zolder of bij mij thuis?

10 likes

Ja deze gedachtegang kan ik me dus NIET voorstellen dat mannen dat oprecht hebben haha. Hoe kun je dat denken? Ik ben er hoogstens door geïntimideerd want die dingen zijn vaak huge

1 like

Haha nice!
Scarlet curtis heeft ook een heel essay met gevatte antwoorden op stomme opmerkingen en die beginnen ook allemaal met wat leuk dat je het vraagt / wat goed dat je interesse toont. En dat was zoo heerlijk.
(maar hij staat dus niet online vet jammer, ze leest 'm wel voor in een podcast)

Niet meer? Ik zat er een paar jaar geleden voor het laatst op, toen kon het alleszins wel?

Nee idd en gedachte dat je iemand een foto van je poes schermvullend zou sturen vind ik zo lachwekkend… snap niet hoe een man zo kan denken

1 like

Voor zover ik weet kun je nooit persoonlijk foto’s naar een match sturen. Wel kon het geloof in dat je een foto voor 24 uur deelde maar dan met al je matches. Ik wilde ellegirltalk omdat ik weet door het datetopic dat zij er iig opzit/zat maar die is ook al weg? :astonished:

Ik heb heel lang gedacht dat het kanaaleiland was en niet kanaleneiland, terwijl ik daar zelf ben geboren. :’)

1 like
  • Dat het adamsappel is in plaats van ademsappel. Ik vond het laatste altijd wel logisch aangezien je ook ademhaalt via dat gebied ergens (?)
  • Dat Zuid-Afrika een land is en geen deel van Afrika (ok ik was 13 of zo)

En NET GELEERD: dat je een automatische inhoudsopgave kunt maken via Word. Ik deed dit tot gisteren altijd zelf met een heleboel … …

22 likes

dat sommige haartjes op mijn lichaam echt lang kunnen worden wtf
spotte vanmiddag 3 lange haren op mijn been ergens achterin mijn knieholte en op mijn bovenarm

3 likes

ik wil niet weten hoeveel tijd jij in totaal hebt besteed aan dit handmatig doen

12 likes

Waarschijnlijk niet veel meer dan wij aan het verbeteren van Word’s interpretatie :laughing:

12 likes

Ik doe dit ook altijd handmatig want begrijp niks van die automatische functie

1 like

Heb je wel al over de wonderen van endnote gehoord als je bronnen gebruikt? Ging echt een wereld voor me open en het scheelt zoveel tijd!

2 likes

Hoe het klokhuis van een appel ontstaat, ik heb een appelboom in de tuin en vond die sort vruchten er zo raar uit zien met een raar uitsteeksel aan het eind. Tot ik me opens besefte dat dat dus later meer naar binnen vouwt en bij het klokhuis hoort (blijkbaar heet dit het kroontje).
Dit dus:

Appel%3B%20Winter%20Banana%3B%20Dunnen%3B%2020130707%3B%2002

12 likes

Vind ik niet eens heel gek, rasechte Utrechters spreken het ook vaak zo uit, Kanaaland met zo’n lekkere aa. Net als mart ipv markt, heerlijk haha

2 likes

En mijn familie is ook zo utrechts als die vockingworst dus eigenlijk is het niet zo gek dat ik pas op mijn 12e doorhad hoe je het woord goed spelde. Jochie, we gaan ff lekker naar de mart toe een vissie halen.

Haha leuk, ik hou d’r van!

Ik heb laatst ontdekt dat Word ook dingen op alfabetische volgorde kan sorteren!

2 likes