Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ik heb zulke goede herinneringen aan de avondvierdaagse! ik liep altijd met bijna mn hele school. Iedereen had allemaal snoep mee en zo’n citroen met een pepermuntje in een zakdoek :joy:. Ik liep altijd de tien en ik voelde me super superieur als dan de 5 en de 10 splitste :sunglasses:.
Is het echt zo nederlands? doen ze het niet ook in Duitsland en België?

5 likes

Ik hou echt van boeken! ik kan me makkelijk een uur vermaken in een (tweedehands) boekenwinkel of op een boekenmarkt. Ik vind boekenkasten zo mooi en ik kan echt helemaal blij worden van een serie met mooie kaften in de kast hebben staan :heart_eyes:
Ik snap hoe handig een ereader is maar ik gebruik hem eigenlijk uitsluitend op vakantie als al mn boeken op zijn. Er is gewoon iets magisch voor mij aan ‘echte’ boeken, ik zal ze nooit helemaal inruilen voor een elektronisch exemplaar.

9 likes

Dan zal dit ook wel heel erg Nederlands zijn. :joy:

27 likes

Waar kijk ik naar??? Het lijkt op een eierkoek met perfect ronde schimmel waar een theedoek half is ingevrot :nauseated_face:

41 likes

Hahah ik zie een sinaasappel maar ik heb echt geen flauw idee wat dit is

1 like

Ik zie een halve sinaasappel met 2 ingevroren pepermuntjes :thinking:

5 likes

Een citroen-pepermuntzakdoek :upside_down_face:

5 likes

Yes bijna goed, ga ik door voor de wasmachine?

1 like

Maar waarom dan?? Ik word al misselijk bij het horen van deze combinatie

7 likes

Nee, een nette herenzakdoek kan je krijgen.

1 like

Geen idee maar dat hoort bij de avondvierdaagse netzoals een stukje komkommer uit de koelkast die ingewikkeld was in aluminiumfolie. :rofl:

8 likes

Daar moet je op sabbelen.
Citroen en mint is niet zon rare combi.
Denk maar aan die ricola snoepjes en mojito

2 likes

image

Ik vind mijn ereader superhandig, maar zet me in een (al dan niet tweedehands) boekenwinkel en ik ben zo een paar uur zoet. En ik houd ook gewoon van mijn boekenkasten met boeken…
image

7 likes

Ik ken echt beide combinaties niet :stuck_out_tongue: ik had altijd een fanny pack met mentos en andere soort snoep. Nooit iets gezonds haha.

4 likes

Maar helpt dat bij het lopen dan ofzo? Heb hier nog nooit van gehoord. Loop je dan 10 km met die zakdoek in je hand?

2 likes

deden jullie het met citroen? wij kregen altijd een sinaasappel met king pepermunt :heart_eyes:

1 like

Hadden we hier ook altijd bij de avondvierdaagse! Sinaasappel met pepermunt, iedereen zat altijd aan die doekjes te sabbelen (Ik ook) :joy: En mensen hadden inderdaad ook vaak komkommer mee.

2 likes

Ahh wat een nostalgie, ik vond de avondvierdaagse zoooo leuk. Lekker vier dagen met al je vrienden lopen en snoep eten en dan op de laatste dag als een held ontvangen worden. Was helemaal vergeten hoe leuk dat was.

5 likes

Dit is echt mijn grootste nachtmerrie :sob:

4 likes

Vaak had je ook nog een plastic broodzake mee om het op te bergen of als die ‘op’ was zodat niet alles een kleffe bedoeling werd.

1 like