Waar kwam jij pas heel laat achter?

Wij deden dextro energy erop, echt ranzig eigenlijk dat ik dan urenlang aan een zakdoek likte.

2 likes

HAHA wat is dat, die theedoek met een sinaasappel een pepermuntje hahah ik kan niet wachten om dit aan mijn vriend te laten zien vanavond.

Wij kregen onderweg van hulp moeders iets “lekkers” maar dat was altijd een krentebol (hebben ze hier ook niet) of een mandarijntje ofzo.

Ik heb hem ook typische liedjes laten horen die we dan zongen zoals “een potje met vet” hij vroeg wat je dan zingt en toen realiseerde ik met pas dat het een vet (haha) raar liedje is eigenlijk, geen idee waar dat potje vet voor was of wat het überhaupt is.

13 likes

Ik vind een echt boek wel makkelijker lezen maar misschien komt dat omdat mijn ereader al best oud is. De nieuwere hebben vast een fijner scherm. Maar ik merk echt dat ik iets minder snel lees met mijn ereader. En heb ook al eens gehad dat ik dan op het strand lag en de batterij was leeg :woman_facepalming:

Maar verder ben ik het er helemaal mee eens met hoe makkelijk is, vooral dat je al je boeken gewoon bij je hebt en ik vind het ook heel handig dat je dingen kunt markeren en op bepaalde termen kunt zoeken!

Bedoeld (:

1 like

My Kindle is my boyfriend, of in ieder geval buitenman. Ik heb een hele wand boekenkasten met grotendeels tweedehands boeken maar sinds die Kindle is m’n leven zo makkelijk! Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik vooral in bed lees en met een normaal boek moet je dan licht hebben en steeds van hand wisselen etc en een Kindle maakt dat makkelijker.

Ja, voor in bed en op vakantie vind ik hem ook ideaal (alhoewel ik op vakantie voor het gevoel toch vaak nog een fysiek boek in mijn tas prop), maar als ik in mijn luie stoel zit vind ik een echt boek toch nog steeds fijner om de een of andere reden. Rondsnuffelen in (tweedehands) boekwinkels blijft ook gewoon zo fijn. Dus ik ben voor een mix van ereader en fysiek.

1 like

Hahah ik moest hardop lachen.

Ik heb hier ook nooit van gehoord. Wij kregen wel dextro met citroensmaak mee :stuck_out_tongue:

Ik vind het redelijk shockerend dat niet iedereen die sinaasappel-in-zakdoek kent :exploding_head: Dat is voor mij echt synoniem met de avondvierdaagse. Misschien is het een streekgebonden fenomeen?

16 likes

Ik kende het ook niet en liep elk jaar mee! Maar mijn zusje zit nu op een andere basisschool en daar doen ze het wel!

2 likes

Hahaha voor mij gaat juist een hele wereld open, ik had er voor vandaag nog nooit van gehoord! zo gek haha.

5 likes

CoolBest ligt in de supermarkt in de koeling, alleen om het idee te wekken dat het vers sap is. Het hoeft dus helemaal niet in de koeling te staan, maar het bedrijf instrueert de supermarkt om het daar wel in te plaatsen.

77 likes

Ben stom verbaasd, likken aan een theedoek is toch ook heel onhygiënisch? Iig had ik er ook nog nooit van gehoord.

6 likes

Dan nog is het toch vies om aan een lap stof te zuigen? Waar huisstofmijt enzo in zit gatver. Maar ik vind ook wel snel iets goor.

5 likes

Hahah nee ik kan me dit ook niet zo goed voorstellen. Al denk ik dat ik er als kind wel gewoon lekker voor was gegaan!

Heel erg mee eens, krijg rillingen van het idee van pluisjes op je tong enzo. Lijkt me echt heel goor

3 likes

Waar is Utrecht?

7 likes

Als je dan toch aan het aanpassen bent, het is Drenthe :wink:

2 likes

HAHAHAHAH Wie is daar ooit mee begonnen met die zakdoek. Hoe kom je dr op

7 likes

Lol dit doet me denken aan een oefening die ik laatste met mijn collega’s (universiteit…) deed waarbij we een kaart van NL inclusief provincies moesten tekenen.
Eentje had ipv Noord-Brabant, Breda opgeschreven als provincie?! Haha. Oh en iemand die i.p.v. Drenthe de Achterhoek had ingevuld :+1:

16 likes

Het is dat die haha er voor staat… anders was dit zeer kwetsend.

6 likes