Waar kwam jij pas heel laat achter?

Volgens mij is deze verouderd? Met sommige HBO’s mag je okk bachelor of science zijn

Dat Ayn Rand een vrouw is.

Ben je dan niet bachelor of applied science?

Ohja dat was het. Sorry!

Ik bedacht me toch écht één seconde wat Gregor hier mee te maken had. Ik ken foef echt alleen van ‘de foefjes’ als in Mascha en Gregor. Todat de echte betekenis weer even in mijn hoofd ploepte.

Ik vind je profielfoto heel leuk nu!

Off-topic

Ah dankje haha! Ik wilde weer eens wat anders maar ook wel de getekende schaar van @Prettyprettyprincess er in houden. Dus heb toen maar die schaar op mijn bitmoji geplakt haha.

Hawaii was vroeger een koninkrijk en een prinses heette voluit Victoria Kawēkiu Kaʻiulani Lunalilo Kalaninuiahilapalapa Cleghorn aka Prinses Kaiulani :open_mouth: In 1893 was het gedaan met het koninkrijk want mensen blijven assholes.

Het merk Cien van Lidl spreek je niet uit als Sien maar als Sièn

Hahaha, dat Cleghorn er zo droogjes achteraan :joy::joy:

Ik las haar naam als kalala kalalalalalaa lululu kalalalalalalalalaa

Doet me denken aan deze goeie ouwe tijd:

Dat het Notting Hill is en niet Nothing Hill.

Dat Popocatépetl ook een echte vulkaan is in Mexico en niet alleen de naam van een Mexicaanse keten in Nederland

Wel gek, hbo master en wo master dezelfde uitgang: MSc

is dezelfde Master toch? er gaat een verschillend voortraject aan af maar in principe is er maar 1 Master Biologie, waar dan wo- en hbo-studenten aan kunnen deelnemen toch?

Ja? Je kan inderdaad een wo-master doen als je van hbo komt, met een pre-master traject. Maar dan doe je toch de wo-master? Hbo master betekent dan toch master op hbo niveau, en wo master op de uni? Dat zijn wel twee verschillende dingen denk ik.

zo sorry hoor, ik ben echt niet bij de les vandaag. ik las het alsof je dan als persoon hbo en master hebt gedaan, maar het gaat om de soort opleiding natuurlijk die ze bedoelen. helemaal gelijk!

Ohh haha ja. Ik helemaal gemindfuckt door je antwoord, ik dacht wat zie ik over het hoofd.