Waar kwam jij pas heel laat achter?

Bestaan er hbo-masters dan?

(Ik ben Belg, voor als dit een soort algemene kennis zou zijn, haha, ik ken jullie systeem wel redelijk, maar ik ben er altijd gewoon vanuit gegaan dat er geen hbo-masters bestaan).

Ja bestaan wel, maar niet zoveel. Zoals Special Educational Needs van de HU.

Dat Tilda rijst is. En geen vreemdgeplaatst maandverband in de supermarkt.

WO masters zijn op de wetenschap gericht. Hbo master meer op de praktijk. Maar het niveau is wel vergelijkbaar, maar dus met een andere insteek.

Dat honing niet goed is voor een kind onder de 1… stond op mn smoothie flesje

Klopt! Heeft hiermee te maken:

Het gaat om een bacterie die botulisme kan veroorzaken: een levensgevaarlijke ziekte. Deze bacterie zit in de grond en kan door bijvoorbeeld de pootjes van de bijen of slechte hygiëne van de imker in honing terecht komen. Deze bacterie is niet gevaarlijk voor kinderen die één jaar of ouder zijn of voor volwassenen. Mochten zij de bacterie binnenkrijgen, dan is hun darmflora er namelijk tegen bestand. Voor baby’s onder de één jaar, is de bacterie echter levensgevaarlijk. Als er sporen van deze bacterie in de darmen van baby’s terechtkomen, kunnen deze ontkiemen en een zenuwgif produceren. Soms met overlijden tot gevolg. Dit geldt met name voor jonge baby’s. Infantiel botulisme treedt in 98 procent van de gevallen op bij baby’s in de leeftijd van één tot zes maanden.

Doe jij iets met bijen dat je dit weet? Zo interessant!

Wow super interesant!

Haha nee sorry dit is gewoon geGoogled :redface:
Vind het zelf fascinerend, en heb het toen uitgebreid opgezocht toen ik mijn dochter kreeg zo’n 7 jaar geleden.

Ik keek dit filmpje en kwam er pas tijdens het kijken achter dat ze een schop, als in een trap, bedoelen, en niet het zware graafinstrument :redface: Ik vond het al zo’n fascinerende titel :’)

Wel heel beschamend dit :grimacing:

Haha wilde je al bestoken met allerlei vragen over de bij en hoe het nu echt met ze staat in Nederland en hoe het dan is om imker te zijn etc :joy:

Dat het papegaai is en niet papagaai

Dit dus hahaha

Ow shit

Ik dacht dat Cabrio een automerk was

Wat wat wat wat?? Dit is nieuw voor mij. Is zomertijd echt langer dan wintertijd :scream::scream::scream::scream::scream::scream::scream:

Mind blown :flushed: (Dus ik vertel dit feitje net heel enthousiast tegen echtgenoot, en hij reageert met een droog “wist ik, maart-oktober”. Pfft.)

Ik kwam er vorig weekend na een jaar achter dat mijn vriend groene ogen heeft en geen bruine ogen :joy:

hoe kan dit??? :joy:

nou ja, ik ben er door mijn vriend achtergekomen dat ik een beetje groen in mijn ogen heb. Hij vertelde het me steeds maar ik zei: doe normaal man, ze zijn gewoon blauw, al mijn hele leven dus stop met die grappen. Totdat ik mijn ogen goed ging bestuderen, ik zat echt: verrek, je hebt nog gelijk ook :joy:

Ja echt geen idee??? een klein stukje van de ‘binnenkant’ is wel bruin, maar het buitenste deel is overduidelijk groen hahaha. Maar dat is eigenlijk pas echt zichtbaar als heel goed licht is. Beetje te vergelijken met dit:

3e4b57916875900450c80f9946c92214

Gek eigenlijk dat je eigenlijk nooit echt iemand diep diep in de ogen kijkt