Waar kwam jij pas heel laat achter?

Bij ons werd er niet eens aan de avondvierdaagse gedaan dus als het daarover gaat vind ik het altijd heel moeilijk te begrijpen wat kinderen er überhaupt leuk aan vinden

Edit: en ik kende de sinaasappel-in-zakdoek dus ook niet en daar snap ik de appeal ook niet van hahah

Ik vond laatst dat twente een provincie was :v:t2:

4 likes

Ik gebruikte een (schone) zakdoek. Ik kan me niet herinneren iemand met een theedoek gezien te hebben, Dat is ook echt een andere stof. De sinaasappel maakt de stof nat van de sinaasappel kant en jij van de lik kant. Je bent dus niet op een droge zak doek aan het likken. Persoonlijk likte ik niet echt maar drukte ik het tegen m’n tong aan, Volgens mij was dat een gebruikelijke techniek :wink:

5 likes

We hebben maar 12 provincies, dat lijkt me opzich nog wel te doen toch😅 , die kinderen in Amerika moeten 50 staten via een kutliedje onthouden (of was het nou 53). Overigens niet belerend bedoeld, ik vergeet Flevoland vaak.

3 likes

Ja als je een liniaal hebt kom je best een eind.

Dit is bijvoorbeeld zo’n liedje.

2 likes

:face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Ik had laatst een feestje en ik weet nou nog steeds niet of het in Arnhem of Almere was. Iets met een A en een pokke-eind rijden.

5 likes

Oh ik dacht serieus dat mensen uit Limburg nooit verder kwamen dan Limburg :slightly_smiling_face:

5 likes

Is er meer in de wereld dan Limburg? :hushed::hushed: Mind = blown

4 likes

Hahahahah heb nu een goed idee voor een fotosoep

3 likes

Can’t wait! :grin:

Limburgse wereld kaart

69 likes

Love it

1 like

Goedzo meid. Jij krijgt een vlaai.

10 likes

Dit gaat boven m’n bed

1 like

Perfectie dit!

1 like

Hier kom ik ook door jou nu pas achter

1 like

O M G

Hoe??

Dit heeft mij echt al uren gescheeld in tijd de afgelopen maanden❤️

@Medusa video aanzetten, op de drie bolletjes klikken die het menu voorstellen en dan afspeelsnelheid:

Zo dus

5 likes