Waar kwam jij pas heel laat achter?

Gisteren appte een vriendin geschrokken dat Miljuschka de dochter van Astrid Holleeder is…
Vandaag moet ik mijn vriend uitleggen waar horeca voor staat…

Voel me zo wijs door dit topic haha!

Ik kwam er dus echt pas een paar weken terug achter dat Ad Melkert van de PvdA was. Ik dacht altijd dat hij Pim Fortuyn had opgevolgd nadat die doodgeschoten was…

In my defence: ik was acht toen hij doodgeschoten werd en Ad Melkert was daarna heel veel op tv.

Dat het make-up merk Charlotte Tilbury niet van Charlotte van Geordie shore is.

Oh ik kom er door jouw post achter.

Bij dit topic moet ik altijd terugdenken aan de verdwaasde blik van mijn nicht toen ze erachter kwam dat ‘buitenland’ geen bestaand land is.

Dat de appel die ik vandaag heb gegeten al zeker een half jaar oud was.

ze worden in de herfst geplukt en ‘in slaap’ gehouden door een zuurstofpercentage van 1%

Is dat met alle supermarkt appels? Of een bepaalde soort?

alle appels, ze kunnen maar één keer per jaar geoogst worden. en ook met peren en kiwis. hier wordt het uitgelegd: https://www.youtube.com/watch?v=ZKF7dtTbJLs

Het klinkt heel logisch, maar nooit over nagedacht

Gaan de vitaminen er in dan niet verloren?

Mijn oma bewaarde daarom voeger appels in de kelder, ik denk dat veel mensen dat in die tijd deden.

Zo jammer dst die krengen hier met een week wegrotten in huis.

Dat Bruno Mars in Uptown Funk dus “Too hot, hot damn, make a dragon want to retire, man” zingt, en dus niet “Making Jagger want to retire, man”. :joy: Als in, Bruno vindt zichzelf zo hot dat Mick Jagger denkt: "Weet je wat, ik hou het voor gezien":sweat_smile: What was I thinking.

kom ik nu achter

Nee hij droeg wel veel Dior homme

Mag jij raden wat ik net deed hahaha

Plus 1 haha

Same here!!

En had je het meteen door of moest je heel goed luisteren?

deze is niet van mezelf, maar van m’n vader vorige week. vind hem wel zo grappig dat ik hem hier wil delen haha.
hij zat vorige week bij de dokter in oostenrijk en las daar het woord tatort op het formulier wat hij in moest vullen, oftewel waar het ongeval gebeurd is. toen besefte hij zich dat de krimi op de duitse zender ARD ‘tatort’ heet omdat dat plaats delict betekent, en niet omdat de rechercheur tatort heet :joy: de beste man is bijna 58 en komt al sinds z’n 18e in duitstalige landen :joy: ik hoorde hem hardop lachen vanuit de wachtruimte en achteraf zei hij dat hij daarom zo hard moest lachen.
zitten we later ergens te eten, vertelt hij dit aan m’n moeder en mij. zegt m’n moeder vervolgens “HUH is dat niet de naam van de rechercheur?!?!?!?!” nou toen kon je mij echt wegdragen hoor hahaha. moeder is 54 en net als m’n vader al haar hele leven in duitstalige landen op vakantie en ze spreken allebei echt meer dan prima duits haha. echt zo mooi