Behalve als iemand zijn telefoon op tafel legt want dan noem je dat plebbestek.
(Sorry ik snap nog steeds niet hoe ik posts moet samenvoegen.)
Behalve als iemand zijn telefoon op tafel legt want dan noem je dat plebbestek.
(Sorry ik snap nog steeds niet hoe ik posts moet samenvoegen.)
Oh joh, dan was mān eerste gedachte dus eigenlijk wel gewoon goed. De meneer van de EHBO cursus (was ambulance verpleger) vertelde dus het verhaal dat het voor ongevallen enzo was, maar dat is dus ook niet waar.
Wel een soort matrix nu dit.
En hij is nog wel zanger!
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die hem wel op die manier gebruiken.
Soms zie ik bepaalde type autoās en dat bevestigd wel de manier waarop je eerst dacht dat het bedoeld werd. Dit dacht ik zelf overigens ook. Denk aan pluche dobbelsteentjes aan de binnenspiegel, pluche roze stuur, nog net geen playboy bunny sticker etc ā¦
Jaaa ik verstond dus ook steeds bar hahaha
Ik leg deze link ook altijd. Dan zit ik wel in een VAR
Vaak mensen met het baby on board teken rijden echt belachelijk.
Ik heb niet zon leliek bordje in mijn auto, maar wil mij wel even namens alle ouders verontschuldigen.
Ik vond mezelf altijd een uitmuntende coureur maar nu lijk ik wel een zatlap op de weg sinds ik se kleine heb.
Waaromā¦
En ja dat is gevaarlijk. En breng andere weggebruikers meer in gevaar dan normaalā¦
Maar is natoerā¦
Dat 2 boys van Kris Kross Amsterdam de neefjes zijn van Henny Huisman hahaha
Kun je niet een extra spiegel bevestigen met zicht op je kind?
Ja hahaha op Solar was hij mee
Kunnen ze dan met waylon niet dat ene nummer remixen en opnieuw uitbrengen. Harry de Hengst 2.0
Had ik⦠werkt niet.
Dat deze kinderliedjes allemaal dezelfde melodie hebben:
Voor kleine oogblikken werkt het redelijk. Maar voor stikken⦠snot en zon moet je toch echt ingrijpen
Ja lijkt mij ook, zo wordt het gevaarlijk voor jezelf en de ander in het verkeer. Lijkt me nou ook niet de bedoeling.
Ik schrik gewoon van de opmerking ā nu lijk ik op een zatlap als ik rijā
Ja ik zou het wel weten. Of de kans lopen om jezelf en je kind (en andere weggebruikers) dood te rijden, of je kind met snot laten zitten of wat geknijp met de oogjes of gehuil door de zonā¦
Lekker cru gezegd, maar je ogen op de weg houden lijkt mij altijd het belangrijkste. En een kind kan toch over het algemeen zich alleen verslikken/stik geluiden maken als het eet? Je moet dan altijd op je kind (kunnen) letten dus ik zou een klein kind geen eten geven in de auto.
Dat Rijk Hofman het broertje is van Tim Hofman
Echt een wannabe Tim, en veel minder leuk ook.
Dit ging even mis in mijn hoofd.
Hansje pansje kevertje klom eens op een hek , huilen huilen helemaal alleen.