Waar kwam jij pas heel laat achter?

@Enthusiasm @HvO @ellegirltalk

Ok heb het misschien wat overdreven/aangedikt getypt.

natuurlijk rijd ik wel veilig voor mijzelf, kind en andere weg gebruikers, maar bedoelde meer als je een keer iemand met een kind in de auto ziet slingeren… kan dat een van de redenen zijn.

Ik had sta op hansjelief en droog je traantjes af in mijn hoofd :joy:

2 likes

Vind hem er zo gladjes uit zien en Tim juist weer smoezelig haha

Maar op geen enkel moment hoort een auto te slingeren (en als het dan nog een reden is als een snotneus of baby heeft zon in de ogen dan kan ik daar wel boos om worden). Je bent niet alleen in het verkeer.

20 likes

Je hebt gelijk. Maar het is nu eenmaal wel zo helaas dat het voorkomt.

Is dit echt of is dit een soort knertje?

Wow horror :scream:

5 likes

Ik wil dit bijna rapporteren

18 likes

Nightmares for days…

@Mhysa kijk dat wtf

1 like

Hoe die processierupsen werken. Mijn vader werkt in een andere stad waar ze wel die rupsen hebben en hij zit onder de bulten. Dus ik vroeg waarom hij in godsnaam tegen een boom met rupsen was gaan staan. Kijkt hij me aan alsof ik het domste kind op de wereld ben.

Sorry mede FF’ers, maar ik dacht dat julle allemaal bomenknuffelaars waren.

27 likes

Ze verliezen duizenden haartjes, die worden door de wind meegenomen. Zweven rond en landen op stoelen/tafels/grond/andere planten, en als die in contact komen met je huid krijg je bultjes en jeuk.

1 like

Ja wist ik veel :sweat_smile: Snapte echt de heisa op dit forum niet.

1 like

Hahahaha, hier kom je echt pas laat achter inderdaad :joy:

Ik heb die dingen gewoon nog nooit IRL gezien :see_no_evil:

1 like

Je moet toch wel in de buurt van eikenbomen zijn geweest? Ik dacht ook dat je dan in ieder geval op max een paar meter afstand er van was. Maar die rupsen/haren waaien dus ook de hele stad door? :open_mouth:

Ik ben vooral benieuwd hoe die loopt.

Ja ze kunnen volgens mij tot zo’n 200 meter afstand rondvliegen. Ik ben wel langs veel bomen gefietst die omsingeld waren met een lint, maar echt allemaal op minstens 5 meter afstand.

1 like

:rofl:

6 likes

Aahw wat een ontdekking moet dat geweest zijn! Wel een meevaller dan gelukkig :blush:

1 like

Haha dit dacht ik ook! Ik zei toen heel dramatisch tegen mn moeder “nu kan ik nooit meer zwemmen!!!”

13 likes