Dat het bechamel saus heet. Als in beesjamel saus in plaats van beegaamelsaus. Ik voel me echt dom nu
Ik schaam me rot. Ik ben er echt pas net achter dat de Efteling helemaal niet in het zuidelijkste puntje van Limburg ligt. Ik begrijp niet dat ik dat altijd heb gedacht. Ben er een paar jaar geleden nog geweest en reed toen met iemand mee, dus heb toen kennelijk ook totaal niet zitten opletten.
Dat een bruine en een groene kokosnoot geen andere soorten kokosnoot zijn. Maar dat de bruine IN de groene zit!!
Ik was flabbergasted toen ik dit hoorde.
Ja he??? Ik voelde me zo dom. Snapte het echt niet.
Dat een Tupperware-party geen feestje is waar iedereen eten in een Tupperware bakje meeneemt maar een verkoopevenement
huh? Hoe gaat dat dan in zijn werk?
De “echte” houdt dus in dat je een bedrijf kan inhuren voor een demonstratie van hun product op een feestje, iets waar Tupperware mee is begonnen in ruil voor gratis producten
Ik vind jouw interpretatie 1000x beter
Waarom zou je dat willen? Ook echt op een feestje? Zoveel vragen
Haha het hoeft niet per se op een feestje. Je laat een vertegenwoordiger van bijvoorbeeld Tupperware langs komen, dan laten ze de producten zien en kun je van alles met korting kopen.
Zo heb je ook make-up merken die dit doen, dan mag je alle producten uittesten en kun je het uiteindelijk met een leuke korting kopen.
Edit: Het idee is wel dat je het bij jou thuis doet en dat je ook nog vrienden/buren/relaties vraagt om langs te komen. Vandaar de term ‘‘party’’
Ja ik ook!! Vandaar dat ik er nooit aan heb getwijfeld, tot ik het vandaag in een hele rare context zag staan . Als iemand in is voor een feestje met zelf meegenomen hapjes, let me know
Eigenlijk wil ik dit wel eens meemaken. Kan me niet voorstellen dat iemand een hele avond kan praten over tupperwarebakken.
Dat is wel chill! Ik heb nu een soort fijne fantasie waarin ik dan een topavond heb en die vrouw voor me kookt, en dan bestellen mijn vrienden allemaal zoveel tupperware dat ik heel veel korting krijg en daardoor uiteindelijk gratis tupperware bakken krijg.
Ik overweeg ook wel eens zo’n makeupparty te doen, maar dat is dan ook meer omdat ik dan als gastvrouw misschien wel allemaal verassingen en kortingen krijg.
Dus ik doe het maar niet.
Haha nee! Wat is jouw Tuff verhaal?
Jaaa! Was even een topic aan het bij lezen en toen klopte jouwe Tupperware-party niet met mijn interpretatie
Stel je voor dat je wordt uitgenodigd voor een vrijgezellenfeest of het is jouw eigen vrijgezellenfeest en de personen die het hebben georganiseerd hebben vooraf gezegd dat het lekker gek en origineel is. En dat het neerkomt op een tupperwear party waarbij je de kliekjes van de boursoin kip in een plastic bakje naar huis krijgt. En de bruid to be krijgt gratis was bakjes als huwelijksgeschenk
Dat je de nieuwe oortjes van de iPhone (7 & verder) gewoon in je iPhone 6 kan gebruiken in het oplaadgat.
Was dit een beetje van die kakker kleding? Ik kan me vaag iets herinneren dat wij ook naar van die sales gingen bij de hockeyclub hahah, maar weet niet of dat ook tuff was.
Tupperware parties komen trouwens ook wel uit de jaren 50 toen vrouwen het huishouden als taak hadden en dat ook echt gezien werd als iets waar je voor opgeleid moest worden. Dus dan is zo’n tupperware party wat logischer (en interessanter) zodat je nóg beter je gezin kan onderhouden met lekker eten uit de koelkast of vriezer
Ja zo heet het makeupmerk