En Oriflame toch?
Dat Bob Ross echt meer dan 1000 schilderijen had gemaakt voor zijn tv-programma.
Ik wist niet dat er zoveel afleveringen waren ik dacht een stuk of 20 of zo.
En hij maakte van elk schilderij er 3 (!)
Ik zag deze video vandaag ook, ik vind die medewerkers zo aandoenlijk!
Dat het wifi netwerk van onderwijsinstellingen EDUROAM is van educatie en roaming. Ik dacht altijd dat Eurodam stond??? Dan was ik bij een school en dan was ik meteen verbonden met de wifi van âEurodamâ en dan dacht ik hĂ© dat is toch alleen van mijn school.
Wist je dat zân hele show ook een hele goede marketing strategie was voor zân verfmerk? Hij maakte die shows gratis, maar werd rijk omdat mensen daardoor zân verf gingen kopen of tenminste, dat heb ik gelezen en vond ik een tof verhaal).
Wat??? Ik kom hier dus nu door jouw post ook achter! Ik las ook altijd eurodamâ:joy:
Na het zien van deze video wil ik niks liever dan een Bob Ross aan de muur. Hoe ironisch dat ik er ook door deze video achter kom dat dat helemaal niet kan. Maar ik wil het toch.
Oh en om ontopic te blijven: ik ben er zojuist achter gekomen dat Bob Ross al 24 jaar dood is
Hij zegt ook altijd super nadrukkelijk Pthalo Green en Vandycke Brown, vind die namen altijd zo apart haha
Whaat! Ik dacht ook altijd dat het edurodam was
Ik lees het altijd als eduro-am. Maar edu-roam is een stuk logischer ja
Ik las altijd Edurodam hahahah
Ik wist wel dat er Eduroam stond maar sprak het eerst heel Nederlands uit :â)
Super random maar er is hier in het centrum een stukje straat waar mijn mobiel altijd verbindt met eduroam, maar het is gewoon een winkelstraat met geen enkele onderwijsinstelling in de buurt?? Zo vreemd, wil altijd nog op onderzoek uit maar weet niet waar te beginnen haha
Ben veels te lui om te kijken, maar waarom maakte hij er dan 3?
Ben te lui om het wederom te kijken haha maar 1 tijdens de opname 1 daarvoor en de derde even geen idee.
Ik werk bij een overheidsinstantie en wij hebben ook eduroam. En ik heb in een groot studentencomplex gewoond waar ook eduroam was⊠Dus hoeft niet per se een onderwijsinstelling te zijn!
Misschien een bieb of kantoor? Ik heb ook altijd eduroam op super random plekken
Oh ik heb govroam!
Oohhh hm ik zie het al, ik zit bij een zbo dus niet helemaal overheid. Maar lees net dat eduroam niet alleen voor onderwijs is, ook voor onderzoek en daarom is het ook eigenlijk wel logisch dat we dat hebben als onderzoeksfinancier
In de bible belt? Go vroom
Haha, ik besef me nu pas dat ik dit ook zo deed.