Waar kwam jij pas heel laat achter?

Nog even een weetje waar ik net achter kom. In amerika noemen ze een vlaamse reus ( Facking groot konijn) een Netherlands giant.

10 likes

Achja de Amish noemen hun Duitse dialect Dutch. Wat Amerikanen doen wat betreft benamingen van dingen slaat vaak nergens op.

4 likes

Ja ik zag t in een jimmy fallon filmpje hahahaha misschien ook niet de beste bron.

1 like

Nog een Bob Ross dingetje. Hij had eigenlijk stijl haar maar liet het permanenten? :scream:

As a way of penny-pinching, Ross decided to save money on haircuts by getting his locks permed. That clever, if unorthodox, method of saving probably wouldn’t have stood the test of time if it weren’t for an emerging brand in need of some merchandise.

“When we got a line of paints and brushes, we put his picture on,” Bob Ross Company co-founder Annette Kowalski told me. “The logo is a picture of Bob with that hair, so he could never get it cut. He wasn’t always happy about that.

13 likes

Haha okĂ© ik las ‘eiffeltoren op z’n neus’ en ik dacht effe dat het één of ander freaky ras zou zijn met een neus die eruitziet als een soort gezwel ofzo.

13 likes

Ik gok dat de driehoek vorm op de neusjes bedoeld wordt, daar zie ik nog wel een Eiffeltoren in (met veel fantasie).

image

10 likes

Ik heb zojuist geleerd dat een neusaap ook wel een Dutch Monkey wordt genoemd, haha.

1 like

Volgens mij word het witte gedeelte van het haar bedoelt als Eiffeltoren?

Ik wist niet dat de Eiffeltoren een kenmerk van het Hollander konijn was. Ik dacht omdat ze zwart wit zijn? :woman_shrugging:t3:

Dat Nelly een man is

deze meneer dus:

8 likes

Dat het menu van het forum (wat ik altijd openende door naar boven te scrollen en daar op m’n avatar te klikken), ook in beeld komt op m’n telefoon als ik van rechts naar links swipe aan de rechterkant van het scherm. Hendig

5 likes

Nu snap ik waarom Amerikanen de uitdrukking “turn that frown upside down” hebben. :exploding_head: Ik begreep dat al nooit. (Bij Amerikanen is een frons dit: :frowning: ). En nu zie ik dat de emojis hier ook frown heten, maar ik gebruik die blijkbaar nooit.

3 likes

Heeeey must be the money!

8 likes

Hier heb ik voor het eerst op gezoend. Met een gast die het echt zo niet kon. Verskrikkelijk.

14 likes

Mondhoeken naar beneden trekken. Dus frown upside down = glimlachen.

1 like

Nee ik zag z’n naam wel eens voorbij komen in de hitlijsten maar luister nooit bewust dit soort muziek (miss wel in een of ander cafe ofzo maar nooit gedacht oh dat is een nummer van Nelly)

1 like

Nelly is helaas ook opgepakt wegens verdenking van aanranding en misbruik dus op zich snap ik je verwarring wel. Al is het met R Kelly wel van een andere orde.

Dat ze bij bol.com alles apart verpakken? Of? Ik had scheerlotion en een nagellakje besteld. Die scheerlotion zat in een doos te grote van een schoenendoos en die nagellak in een soort A1 kartonnen envelop. Zo overdreven . Dit had ik op dezelfde dag besteld.

Waren de producten niet van verschillende verkopers? Dat ze ze apart hebben verstuurd.

Oh ja daar ga ik wel vanuit! Maar volgens mij had ik laatst een boek en een houder voor je mobiel op de fiets besteld en kwam dat wel in 1 pakket en dat lijkt me niet van dezelfde verkoper.

Waarschijnlijk komt het uit verschillende magazijnen van Bol. Ik ben dit wel eens nagegaan bij hen en kreeg dus die verklaring. Ik had toen 3 dingen besteld en de afwasmiddel die ik erbij had besteld om boven de 20 euro uit te komen ivm verzendkosten, zat apart in een megadoos.

2 likes