Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ik heb zojuist geleerd dat een neusaap ook wel een Dutch Monkey wordt genoemd, haha.

1 like

Volgens mij word het witte gedeelte van het haar bedoelt als Eiffeltoren?

Ik wist niet dat de Eiffeltoren een kenmerk van het Hollander konijn was. Ik dacht omdat ze zwart wit zijn? :woman_shrugging:t3:

Dat Nelly een man is

deze meneer dus:

8 likes

Dat het menu van het forum (wat ik altijd openende door naar boven te scrollen en daar op m’n avatar te klikken), ook in beeld komt op m’n telefoon als ik van rechts naar links swipe aan de rechterkant van het scherm. Hendig

5 likes

Nu snap ik waarom Amerikanen de uitdrukking “turn that frown upside down” hebben. :exploding_head: Ik begreep dat al nooit. (Bij Amerikanen is een frons dit: :frowning: ). En nu zie ik dat de emojis hier ook frown heten, maar ik gebruik die blijkbaar nooit.

3 likes

If you want to go and take a ride with me
 en de rest verstond ik nie.

Heerlijke muziek.

Heeeey must be the money!

8 likes

Hier heb ik voor het eerst op gezoend. Met een gast die het echt zo niet kon. Verskrikkelijk.

14 likes

Mondhoeken naar beneden trekken. Dus frown upside down = glimlachen.

1 like

Nee ik zag z’n naam wel eens voorbij komen in de hitlijsten maar luister nooit bewust dit soort muziek (miss wel in een of ander cafe ofzo maar nooit gedacht oh dat is een nummer van Nelly)

1 like

Nelly is helaas ook opgepakt wegens verdenking van aanranding en misbruik dus op zich snap ik je verwarring wel. Al is het met R Kelly wel van een andere orde.

Dat ze bij bol.com alles apart verpakken? Of? Ik had scheerlotion en een nagellakje besteld. Die scheerlotion zat in een doos te grote van een schoenendoos en die nagellak in een soort A1 kartonnen envelop. Zo overdreven . Dit had ik op dezelfde dag besteld.

Waren de producten niet van verschillende verkopers? Dat ze ze apart hebben verstuurd.

Oh ja daar ga ik wel vanuit! Maar volgens mij had ik laatst een boek en een houder voor je mobiel op de fiets besteld en kwam dat wel in 1 pakket en dat lijkt me niet van dezelfde verkoper.

Waarschijnlijk komt het uit verschillende magazijnen van Bol. Ik ben dit wel eens nagegaan bij hen en kreeg dus die verklaring. Ik had toen 3 dingen besteld en de afwasmiddel die ik erbij had besteld om boven de 20 euro uit te komen ivm verzendkosten, zat apart in een megadoos.

2 likes

Haha nou ik heb het aangeschaft omdat je dus niet meer je mobiel mag vasthouden op de fiets, en als ik Google maps dan wil gebruiken kan ik die houder aan m’n stuur vastmaken en dan ,Ijn mobiel erin doen.

Ik kwam hier ook pas vet laat achter toen iemand zei dat Nijmegen Gelderland was!

Altijd gedacht dat Limburg alleen aan Brabant grensde.

1 like

https://www.bol.com/nl/s/elektronica/zoekresultaten/Ntt/mobiele%2Bfiets%2Btelefoonhouder/N/3136/Nty/1/search/true/searchType/qck/suggestedFor/mobiele+fiet/defaultSearchContext/media_all/sc/s_elec_all/index.html

1 like

ah jaa hm dat is dan nu idd wel gek.

Ik dacht dit ook.