Waar kwam jij pas heel laat achter?

Kunnen ze dan met waylon niet dat ene nummer remixen en opnieuw uitbrengen. :thinking: Harry de Hengst 2.0

2 likes

Had ikā€¦ werkt niet.

Dat deze kinderliedjes allemaal dezelfde melodie hebben:

  • Hansje Pansje Kevertje
  • In de Haagse stadsbus
  • Klein zigeunermeisje
1 like

Voor kleine oogblikken werkt het redelijk. Maar voor stikkenā€¦ snot en zon moet je toch echt ingrijpen :joy:

Ja lijkt mij ook, zo wordt het gevaarlijk voor jezelf en de ander in het verkeer. Lijkt me nou ook niet de bedoeling. :upside_down_face:

Ik schrik gewoon van de opmerking ā€œ nu lijk ik op een zatlap als ik rijā€

2 likes

Ja ik zou het wel weten. Of de kans lopen om jezelf en je kind (en andere weggebruikers) dood te rijden, of je kind met snot laten zitten of wat geknijp met de oogjes of gehuil door de zonā€¦
Lekker cru gezegd, maar je ogen op de weg houden lijkt mij altijd het belangrijkste. En een kind kan toch over het algemeen zich alleen verslikken/stik geluiden maken als het eet? Je moet dan altijd op je kind (kunnen) letten dus ik zou een klein kind geen eten geven in de auto.

9 likes

Dat Rijk Hofman het broertje is van Tim Hofman

Echt een wannabe Tim, en veel minder leuk ook.

6 likes

Dit ging even mis in mijn hoofd.
Hansje pansje kevertje klom eens op een hek , huilen huilen helemaal alleen.

5 likes

@Enthusiasm @HvO @ellegirltalk

Ok heb het misschien wat overdreven/aangedikt getypt.

natuurlijk rijd ik wel veilig voor mijzelf, kind en andere weg gebruikers, maar bedoelde meer als je een keer iemand met een kind in de auto ziet slingerenā€¦ kan dat een van de redenen zijn.

Ik had sta op hansjelief en droog je traantjes af in mijn hoofd :joy:

2 likes

Vind hem er zo gladjes uit zien en Tim juist weer smoezelig haha

Maar op geen enkel moment hoort een auto te slingeren (en als het dan nog een reden is als een snotneus of baby heeft zon in de ogen dan kan ik daar wel boos om worden). Je bent niet alleen in het verkeer.

20 likes

Je hebt gelijk. Maar het is nu eenmaal wel zo helaas dat het voorkomt.

Is dit echt of is dit een soort knertje?

Wow horror :scream:

5 likes

Ik wil dit bijna rapporteren

18 likes

Nightmares for daysā€¦

@Mhysa kijk dat wtf

1 like

Hoe die processierupsen werken. Mijn vader werkt in een andere stad waar ze wel die rupsen hebben en hij zit onder de bulten. Dus ik vroeg waarom hij in godsnaam tegen een boom met rupsen was gaan staan. Kijkt hij me aan alsof ik het domste kind op de wereld ben.

Sorry mede FFā€™ers, maar ik dacht dat julle allemaal bomenknuffelaars waren.

27 likes

Ze verliezen duizenden haartjes, die worden door de wind meegenomen. Zweven rond en landen op stoelen/tafels/grond/andere planten, en als die in contact komen met je huid krijg je bultjes en jeuk.

1 like