Hoe je Arkansas uitspreekt?! Ik dacht dat een vrouw op tv het verkeerd zei maar je zegt dus echt Arkansaw
Hoe dacht je dan at het uitgesproken werd? Die staat doet me altijd denken aan deze vine haha: https://www.youtube.com/watch?v=v6P8QmDS0Q4
So I am confusion
Nou zoals je Kansas dus uitspreekt haha
Ik dacht hetzelfde als jou! Wat raar.
Ik kwam er pas laat achter dat de avatar van @Spaarlamp een lamp afbeeldt en geen wc-pot.
OMG! Ik dacht dat ook whahaha
Hahahahahaahahahahahahahahaha
Wowwww dit zie ik ook nu pas @Spaarlamp (omg pas nu ik je gebruikersnaam typ vallen alle puzzelstukjes op hun plek )
Wow ik ook!
Wat dacht je dat op de profielfoto van @Spaarlamp te zien is?
- Wc-pot
- Spaarlamp
- Nooit op gelet
- Anders
0 stemmers
Haha mijn onbewuste blijft het ook zien! Als ik er langs scroll gaat er nog altijd âwc-potâ door mijn hoofd, gevolgd door âoooooh nee spaarlampâ.
Vond het al een rare keuze, maar ja, @Briseis heeft ook een wc-rol dus ook niet uitzonderlijk ofzo.
Voordat ik Netflix had gezien wist ik niet eens dat ze Japans was. Ik dacht meer aan een soort Martha Stewart typje.
pfffff ik bedenk me dus letterlijk nu pas waarom een walkie talkie een walkie talkie heet⊠omg op mezelf
Dat de oude Pennywise (IT) wordt gespeeld door Tim Curry.
Ik kwam er ook echt pas laat achter dat hij in Annie speelde.
Dat de naam van het muziekgroepje K-otic fonetisch Engels is voor chaos/chaotic. Ik was groot fan vroeger, maar legde net de link pas toen ik ze op tv voorbij zag komen.
Ik ken hem vooral van Home Alone! Toen ik de foto van Annie zag, wist ik het wel weer. Maar IT had ik echt niet gedacht. En was zo bang voor die clown, en nu in één keer een stuk minder hahaha
Waar Delft ligt
Ik dacht altijd beetje bij Utrecht ofzo
Hahaha ik ben echt lomp
Huh maar hoe gebruik je dat dan? Ons laatje onder de oven is echt niet groot genoeg om daar bijvoorbeeld een pan met eten in warm te houden.
Bij ons ligt daar aluminiumfolie, bakpapier, vuilniszakken enzo in
Als ik het goed heb begrepen verwarm je daarmee je bord op, zodat je daarna dus je eten daarop kunt opscheppen en het warmer blijft. Gebruik dat indd zelf ook niet. Ligt gewoon voorraad in
huh haha. zo warm wordt het daar toch niet? bij mân ouders lag daar altijd de broodplank, het brood en de placemats haha