Oh ja! Dat zou nog wel passen. Alleen staat er in het plaatje ‘to keep cooked food warm’. Dat zie ik nog niet echt voor me
Dat Kristen Stewart (Twilight) ook de dochter van Jodie Foster is in Panic Room. Nooit aan elkaar gelinkt.
Ik kwam er zo’n 5 jaar geleden achter dat Penny Wise, de clown, niet vernoemd was naar een Amerikaanse punkrockband die zo heet maar dat het eerder andersom was. Dat die band zich had vernoemd naar de clown van Stephen Kings IT.
Dat 112 het noodnummer is in 50 Europese landen.
Ik dacht eigenlijk dat het verschilde per land, omdat dat Amerikaanse nummer anders is en dat algemeen bekend is.
(ik dacht er trouwens niet zoveel over daarom heb ik het zo laat pas door).
Ik vraag me trouwens ook af of naast de inbelcode de eerste cijfers van een telefoonnummer ook per land verschillen.
Dacht dus dat nl 06 heeft en België 04 etc
Ik nu ook pas door deze post.
Dit is niet bij alle fornuizen zo, dus jullie zijn niet gek haha! Ik heb bijvoorbeeld wel een warmhoudlade, maar bij mij zit er ook echt een temperatuurmeter op en ik kan hem tot 100 graden instellen. Sommige lades worden automatisch warm door de oven en kun je niet instellen en sommige blijven gewoon koel. Dus je zou het thuis even moeten testen!
Die la is toch om deeg enzo te laten rijzen omdat het daar warmer is?
Dat Hilversum niet in Friesland ligt
Hahaha wtf
Oh, voor mij in die categorie: dat Staphorst niet in Zeeland of Noord-Brabant ligt. Was heel verbaasd toen ik in de trein naar Groningen zat en door Staphorst reed.
Kan ook! Hij wordt meestal gebruikt om borden te verwarmen, eten warm te houden en deeg te laten rijzen inderdaad. Maar je kan er eventueel ook producten in bereiden die op een lage temperatuur garen. Zoals meringues of zongedroogde tomaten.
Dat laatste wist ik niet! Maar ik heb niet eens zo’n la onder de oven
Dat Jett Rebel een man is. Ik heb geloof ik nog nooit muziek van hem gehoord verder.
Dat verse kokos heel calorierijk is! Ik schrok me echt kapot toen een vriendin met zo’n app mijn kcal van de dag uitrekende en mijn favo snack van de afgelopen dagen (150 g kokos) 530 kcal bleek te bevatten, ruim 10 keer meer dan perziken.
Ik kwam er vorige week achter dat dat mooi afscheid oid betekend
Had er nooit zo over nagedacht
Dan is het volgens mij ciao Bella!
Dat Reddit zo heet omdat het klinkt als ‘read it’. Super obvious maar het kwartje valt nu opeens haha. Dit is vast een in de categorie ‘horeca’.
Dat is ook wat het betekent! Als de “ciao” mooi zou zijn, zou het “un bel” (van “bello”, mannelijk) zijn. @Gelatelli, het kan allebei!
Delft zit op de helft
Vroeger riep ik altijd vrolijk mee met “wie is de burgemeester van Wezel, ezel”, maar Wezel bestaat dus echt.