Waar kwam jij pas heel laat achter?

Voor cruel (a) devil zelfs!

5 likes

Ik appte al een tijdje met een Spaanse vrouw. Ik vond haar altijd zo enthousiast met haar jajajajajajjaa. Dus ik zei dat een keer hardop. Blijkt dat jajajajajajjaa de Spaanse versie is voor hahahahaha. Verklaart een hele hoop in het gesprek.

60 likes

Zo typ ik het vaak als ik te snel ben

8 likes

echt wat voor Phteven dit!

13 likes

Spreken ze er Portugees toevalligÂż Want volgens mij is dat een Portugees iets haha

1 like

In korea gebruiken ze het teken voor K ook voor hard lachen:

ㅋㅋㅋ (kakaka)

Of het teken voor H (huh/heh) voor zacht lachen:

ㅎㅎㅎ (huhuh/hehehe)

12 likes

dat hehehehe ken ik alleen als lach van 9GAG en reddit hahah

5 likes

Dat Jughead uit Riverdale 1 van de tweeling van Suit life is

3 likes

Ik las eerst proefdieren en ik dacht wtf doen ze daarmee dan, maar er staat hoefdieren
 :sweat_smile:

1 like

Dat als je op iemands avatar klikt dat het kleine ronde bolletje met de avatar dan op en neer gaat springen. En als je dan zonder de avatar weg te klikken iets naar beneden scolt op je telefoon, dan blijft hij springen. Valt me net pas op, omdat ik per ongeluk scrollde ipv wegklikte

5 likes

Bij mij is dat niet hoor!

Ooh raar! Ook niet dat diegene zn avatar gaat bouncen als je erop hebt geklikt en dat witte vak is geopend? Misschien ligt het dan aan mijn thema of telefoon.

Ik zie dit als ik op een ava klik

Ja dat zie ik ook (maar dan wit) en als dat vak niet over de oorspronkelijke avatar valt dan zie ik die dus bewegen. Viel me eerst niet op omdat het vak altijd opende over die avatar heen, maar nu zag ik die avatar eronder bewegen

Ze hebben Zaltbommel ineens naar Gelderland verplaatst!? Dat lag toch altijd in Brabant :face_with_monocle:

Zaltbommel lag altijd al in Gelderland! De stad waar ik woon is wel heringedeeld van Zuid-Holland naar Utrecht afgelopen jaarwisseling. Echt super gek is dat.

Huh ik dacht in Utrecht :face_with_raised_eyebrow:

Edit: en zo ben ik ook erachter gekomen dat Boxmeer in Brabant ligt en niet in Limburg.

2 likes

Dat het ‘Sesam open u’ is en niet ‘Sesam open nu’.

9 likes

Ik keek toen ik klein was dus vaak tussen kunst en kitsch. Nu had ik daar laatst een zieke openbaring over net als ‘total loss’ een tijd terug. Ik had dus nooit echt over de naam nagedacht en op mijn 5-7e was het ook gewoon een willekeurige verzameling van woorden. Nu zag ik er iets over en ineens was het :exploding_head: het heet dus zo omdat ze gaan kijken of iets kunst is of kitsch, als in hoe ligt iets daartussen, is het veel waard of niet. Echt veel te vanzelfsprekend ook, maar het muntje viel eindelijk in mijn kleine brein :brain:

5 likes

Ik vind dit zo grappig hahahahah, die frustratie ook in haar stem.