Doen mensen dit echt?
Ik leg mijn koffer plat op bed en vul hem dan
Ja ik dacht ook dat iedereen dat zo doet? Op deze manier pleurt alles er toch gelijk weer uit?
Plus wie kan zo netjes vouwen
Vooral omdat koffers in vliegtuigen etc ook plat neergelegd worden
Ik leg de koffer ook plat neer, maar ik vul ‘m wel op deze manier (met kleding naast elkaar ipv op elkaar zeg maar), dan kan ik tenminste alles zien dat ik meegenomen heb
Mari Kondo style koffer. Geniaal idee! Ik rol altijd alles op maar dit is ook handig
Ik rol altijd mijn kleding op. Dan past er meer in en minder kreukels!
Wil niemand dr koffer even 2x inpakken om te kijken op welke manier er meer in past? Incl schoenen en toilettas graag haha.
Bedankt!
*gaat naar YouTube
Ik heb dat wel eens gedaan, bij mij hielp rollen niet echt. Er paste hetzelfde in. Alleen de staande manier heb ik nog nooit gedaan.
Hahaah wil ik misschien wel proberen dezs week
Ik heb toen ik op eurotrip ging outfit pakketjes gemaakt. Dus sokken, ondergoed en broek met shirt samen opgerold en in mn koffer gedaan. Vond dat ik toen wel meer ruimte had!
Dat Cristiano Ronaldo al 4 kinderen heeft, Wtf ik dacht alleen dat jochie.
Omg poste net er een foto over en toen zag ik jouw post haha.
Ooh… zag nu pas dat ik als gewoonlijk weer te laat ben…
Ja maar doe jij als bereisd type dan even een vergelijkingskofferonderzoek, incl foto’s hier en een insta story tutulio.
Ben oprecht benieuwd.
En wel echt toevallig haha
Ik neem dit weekend niet veel mee maar als ik perongeluk veel shop en het niet meer in mn koffer krijg probeer ik dit haha
Wat ik echt stom vind aan zulle berichten is dat het gewoon vaak niet klopt, of alleen kan met de heel specifiek type dat 1 % van de bevolking heeft, maar dan wel iedereen er verbaasd op gaat reageren.
Ja zodra er staat ‘you’re doing it wrong’ of ‘what the … on your … is really for’ gelooft iedereen het meteen.
Ik kwam dit laatst tegen en had het al wel eerder gezien op andere plekken maar wist niet wat het was?
Ik ben trouwens heel benieuwd wat jullie denken dat het is?
Het is dus een doel voor frisbees? Ik dacht altijd dat het een hooiruif was voor paarden
Oja en ik kwam erachter doordat mijn man dit vandaag aan mij vertelde. Ik ging het nog wel even opzoeken of hij mij niet voor de gek hield.